fagus Geplaatst 9 September, 2011 Geplaatst 9 September, 2011 Beste familie, heel vervelend allemaal. Ik ben nog in afwachting van mijn Venga maar is het wellicht een optie om in een andere Venga (met andere bestuurder) eens een stukje te rijden? fagus Quote
Familie Heeren Geplaatst 26 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2012 Hoi, We zijn een eind verder ( 9 maanden ) en we zijn eigenlijk niks verder gekomen dus na veel wikken en wegen en na een goed bevallen testrit hebben we besloten om de Venga in te ruilen voor een Kia Ceed 1.6 GDI Premium Pack kleur Dark Gun Metal en 17 inch Genua velgen (nieuw model). De auto zal medio juni worden afgeleverd. Ik dank iedereen voor de reacties en zal op de Ceed pagina mijn ervaringen schrijven, de eerste ervaring de uitgebreide proefrit was uitstekend. Groetjes, Familie Heeren 1 Quote
bigwade Geplaatst 26 Mei, 2012 Geplaatst 26 Mei, 2012 Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst! +1 Quote
Specialmade Geplaatst 26 Mei, 2012 Geplaatst 26 Mei, 2012 Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst! +1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.