Peerke Posted August 5, 2011 Posted August 5, 2011 Sinds een aantal weken wil ik eigenlijk mijn ruiten niet meer sproeien. Iedere keer als ik me vergis en het toch weer doe ruiken we een afschuwelijke putlucht. Natuurlijk zit er schoon leidingwater in het reservoir en (omdat het dooit) geen antivries of zo. Ik heb al veel auto's gehad en in de zomerdag nooit iets toegevoegd, maar nu snel wel. De stank is niet te harden... Quote
bigwade Posted August 5, 2011 Posted August 5, 2011 je moet die rommel van de lidl er ook niet ingooien remedie, leegspuiten en er lekker spul in gooien. dat winterspul heeft een vleugje antivries en dat ruikt nou net zo lekker. het ontvet ook goed. Quote
Peerke Posted August 6, 2011 Author Posted August 6, 2011 Nee, mijn airco sproeit niet tegen de ruiten... Quote
Alex VB Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Sowieso geen water in het reservoir doen. Het is stilstaand water en dat gaat lekker stinken.. Tevens is gewoon leiding water niet echt goed voor de leidingen ivm kalkafzetting en andere dingen die er inzitten. Gewoon een goede ruitensproeier vloeistof gebruiken en klaar. Quote
Smart Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Nee, mijn airco sproeit niet tegen de ruiten... Mmmmm.....dat is nieuw voor mij! Quote
Recommended Posts