kiatjewhiteautomaat Geplaatst 6 Augustus, 2011 Geplaatst 6 Augustus, 2011 Kan iemand in dit forum velgen op een kia sportage foto shoppen of hoe ik dat moet doen met welk programma Quote
Gast Angelique Geplaatst 6 Augustus, 2011 Geplaatst 6 Augustus, 2011 Foto shoppen doe je met o.a. Photo shop of Paint shop Pro. Quote
Alex VB Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Er zijn mensen hier die daar erg goed in zijn... Als je hier gewoon de 2 foto's neerzet is de kans groot dat iemand ze "shopt".. Quote
Sjölp Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Kijk hier eens. Enkel met de muis over de velgen gaan en ze 'staan' onmiddellijk onder de Sportage 56 pagina's met verschillende velgen. Het enige wat niet kan, is de kleur van de auto veranderen. Quote
Smart Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Sjölp, Hoe doe je dat door 'achter' het woord hier een link te plaatsen? Ik wil dat graag ook zo kunnen toepassen. Quote
betominice Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Hoi Smart als je een link plakt via het plusje naast de smiley in je bericht onder zet je hier en dan moet het lukken probeer het maar eens Groet Raymond Quote
Smart Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Helemaal geweldige oplossing! Ik heb hier een link met 3D modellen van Kia's. Ik weet het, het heeft niets met dit topic van doen, maar ik was even heel enthousiast. Bedankt Betominice! Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 7 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 Augustus, 2011 Kijk hier eens. Enkel met de muis over de velgen gaan en ze 'staan' onmiddellijk onder de Sportage 56 pagina's met verschillende velgen. Het enige wat niet kan, is de kleur van de auto veranderen. Ja leuk al die velgen onder die sportage, alleen jammer dat je de kleur niet kunt aanpassen, velgen onder een auto zijn afhankelijk van de kleur van de auto. Quote
Smart Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Velgen geven een 1e indruk t.o.v. het model auto. Wat betreft de kleur, daar kun je nog redelijk doorheen kijken, lijkt mij. Quote
smetjesmee Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Waren het maar allemaal zo'n flinke leerlingen als Smart ! 1 keer iets uitleggen en hij snapt het... Quote
harter Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Waren het maar allemaal zo'n flinke leerlingen als Smart ! 1 keer iets uitleggen en hij snapt het... En dat na meer dan 4850 posts Quote
Smart Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Hahahaha.......learning all the time..... Quote
chrichri Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Kijk hier eens. Enkel met de muis over de velgen gaan en ze 'staan' onmiddellijk onder de Sportage 56 pagina's met verschillende velgen. Het enige wat niet kan, is de kleur van de auto veranderen. Ja leuk al die velgen onder die sportage, alleen jammer dat je de kleur niet kunt aanpassen, velgen onder een auto zijn afhankelijk van de kleur van de auto. Je kan altijd proberen om de wagen op je scherm in te kleuren . Quote
Sjölp Geplaatst 8 Augustus, 2011 Geplaatst 8 Augustus, 2011 @ Smart Ik zie dat ik het je niet meer hoef uit te leggen Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 8 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 Augustus, 2011 Met welk programma zet ik de velgen en een sportage waar ik de velgen onder wil hebben hier op deze topic, heb dit lang geleden met onze oude auto ook een keer gedaan maar weet niet meer hoe. Om me velgen op de auto te laten faken BVD dominique Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 8 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 Augustus, 2011 hallo,zou iemand zo vriendelijk willen zijn en me deze velgen op de hieronder geplaatste sportgae te faken velgen: http://imageshack.us/photo/my-images/14/2329d.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/837/tn6black.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/64/tomasontn1black.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/220/tomasontn6.jpg/ Sportage wit: http://imageshack.us/photo/my-images/683/imageurl35691299612666.jpg/ bvd harstikke bedankt dominique Quote
Smart Geplaatst 8 Augustus, 2011 Geplaatst 8 Augustus, 2011 @ Smart, Ik zie dat ik het je niet meer hoef uit te leggen. Nee, inderdaad! Maar toch bedankt.... Quote
rollyturbo Geplaatst 8 Augustus, 2011 Geplaatst 8 Augustus, 2011 Hallo , daar ik ook aan het oefenen ben met de PC ; een paar links om velgen te configureren ; bij de één kan men zelfs de kleur van de wagen wijzigen . Hoop dat ik ook mijn lesje geleerd heb . hier en ook Greetz Rolly Quote
bigwade Geplaatst 8 Augustus, 2011 Geplaatst 8 Augustus, 2011 op iPad ook maar niet echt lekker. probeer effe andere browser. Veel webbouwers denken nog steeds dat IE de standaard is. Quote
Preston Geplaatst 8 Augustus, 2011 Geplaatst 8 Augustus, 2011 op iPad ook maar niet echt lekker. probeer effe andere browser. Veel webbouwers denken nog steeds dat IE de standaard is. Is niet de schuld van de webbouwers BW.. je Ipad kan niet overweg met Flash dus dát werkt niet. Drom heb ik Ipad eruit gegooit en BB pad gekocht.. makkelijker natuurlijk ook omdat ik een BB Torch heb zodat die 2 ook weer leuk samenwerken. Quote
Gast asterix Geplaatst 9 Augustus, 2011 Geplaatst 9 Augustus, 2011 Is niet de schuld van de webbouwers BW.. je Ipad kan niet overweg met Flash dus dát werkt niet. Drom heb ik Ipad eruit gegooit en BB pad gekocht.. makkelijker natuurlijk ook omdat ik een BB Torch heb zodat die 2 ook weer leuk samenwerken. Wow ... we hebben de enige Nederlandse BB pad gebruiker gevonden ... wat een eer dat het een KIAClub.nl lid is ... Marcel Quote
bigwade Geplaatst 9 Augustus, 2011 Geplaatst 9 Augustus, 2011 Is niet de schuld van de webbouwers BW.. je Ipad kan niet overweg met Flash dus dát werkt niet. Drom heb ik Ipad eruit gegooit en BB pad gekocht.. makkelijker natuurlijk ook omdat ik een BB Torch heb zodat die 2 ook weer leuk samenwerken. Wow ... we hebben de enige Nederlandse BB pad gebruiker gevonden ... wat een eer dat het een KIAClub.nl lid is ... Marcel En die heb ik nog ontmoet ook!! Naast KIAClub.nl lid is deze BBpad gebruiker inmiddels ook nog eens KCG lid (KiaContactGroep) NB het gaat in het geval van die site niet om flash, want de eerste 2 doen het wel op de iPad. Die site is gewoon brak gemaakt. Doet het nl ook niet met een normale mac met Safari Quote
Preston Geplaatst 9 Augustus, 2011 Geplaatst 9 Augustus, 2011 Wow...we hebben de enige Nederlandse BB pad gebruiker gevonden ... wat een eer dat het een KIAClub.nl lid is ... Marcel hahaha Marcel .. zo zie je maar weer waar de KIAclub goed voor is @ BW owh. oke... kzal niet meer denken dat ik IT-er ben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.