Jump to content

Inbouw dubbel Din vraagtje

A3-airbrush

Recommended Posts

Ook ik wil een dubbel din systeem inbouwen.

In navolging van een vorig topic is het losmaken van het frontje aardig gelukt. Zit toch redelijk vastgeklemd.

Nu blijkt dat er onder het dashbord een stalen beugel zit (bevestigd met 2 bouten) die dient om de 1 din Unit te ondersteunen.

De dubbel Din (20cm diep) komt tegen deze beugel. Kun je deze beugel dmv de 2 bouten verwijderen zonder dat er nog andere zaken loskomen onder het dashbord?

Betreft een 2005 Sportage.

Vast bedankt.

A3

• 2 weeks later...

Bedankt voor de reacties.

Ik haal de beugel er dus gewoon uit :rolleyes:

Aanpassing frontrand en inbouw frame en verloop Iso naar KIA aansluiting zijn meebesteld dus dat moet wel goed komen denk ik.

gr. A3

Heb ook een andere installatie geinstaleerd in de auto. Beugel gewoon verwijdert. No problem............

Bedankt voor de reacties.

Ik haal de beugel er dus gewoon uit :rolleyes:

Aanpassing frontrand en inbouw frame en verloop Iso naar KIA aansluiting zijn meebesteld dus dat moet wel goed komen denk ik.

gr. A3

Heb ook een andere installatie geinstaleerd in de auto. Beugel gewoon verwijdert. No problem............

Systeem is zonder verdere problemen geplaatst en werk prima.

Alles ineen radio, navigatie,DVD, MP3, USB, SD, en nog een serie aansluitmogelijkheden.

Alleen het speciaal besteld kadertje paste dus niet maar de opening die overbleef is slechts 1 a 2 mm dus niet hinderlijk.

Althans niet voor mij. :D

gr. A3