Jump to content

Kleuren Rio?

Venga

Recommended Posts

Hallo,

wij gaan de kia rio bestellen, maar twijfelen over welke kleur we moeten kiezen.

nu moet je kiezen via folder of pc plaatjes, omdat de stalen nog niet bij de dealers zijn.

wie heeft/kan foto's maken van de volgende kleur: Deep Blue, Fresh Beige of Graphite.

dan is de keuze voor ons makkelijker.

bij ons in de regio staat nergens deze kleuren.

Ik zou even de importeur bellen om te informeren of deze kleuren überhaupt ergens in NL al uitgeleverd zijn.

Bij mijn dealer staat een witte en bruine. Normaal ben ik niet zo gecharmeerd van wit als autokleur,

maar deze zag er wel zeer smakelijk uit.

Je kan ook bij google zoeken op "kia rio 2011" en dan in de linkerkolom afbeeldingen selecteren,

daar staan er ook enkele bij in de genoemde kleuren.

Waarom......?

Waarom 2 topics openen over hetzelfde onderwerp?

Bang dat je niet gehoord wordt?

waarom niet... vind je het een probleem, ik niet.

blijkbaar/zie wordt het niet zo nou beantwoordt. Normaal komt men direct met antwoorden.

voor jou kan ik ook nog wel een topic 3 of 4 of enz enz openen. Zeg het maar. Bijdehandje.

EINDE VAN MIJN MENING!!!

ZAL ME BIJ DEZE AFMELDEN, ALS MEDEGEBRUIKER VAN FORUM...

WANT ALS JE EEN VRAAG STELT OF 2X (1X MEZELF EN 1X PARTNER) ZONDER DAT PARTNER HAD GEKEKEN, ANDERS NIET NOG EENS EEN TOPIC GEOPEND.

EN JE KRIJGT ER ALLEEN COMMENTAAR OP IPV ANTWOORDT OP DE VRAAG. DAN HOEFT HET VOOR ONS NIET MEER.

SUCCES VERDER IEDEREEN... ONS HOOR JE HIER NIET MEER, DANKZIJ........................

Wats kebeurt......?

Dankzij......spreek je gewoon uit hoor!

Het gaat mij erom dat er geen dubbele posts worden geplaatst.

Als je had uitgelegd dat je eega per ongeluk ook een topic over

hetzelfde onderwerp had geopend, had niemand dat een

probleem gevonden. Kan gebeuren, toch?

Je blijft voor mij nog steeds welkom op dit forum!

No hard feelings!;)

Ik ben het eens dat we moeten proberen dubbele topics te vermijden; maar de eerste van Venga was wel vaag getiteld (wie weet...). Het is ook wel zo dat er normaal snel gereageerd wordt op topics (en niet op deze van Venga), maar in dit geval waren de andere kleuren ook niet vindbaar (ik heb wel op verschillende plaatsen gezocht op 't internet) en om nu te antwoorden dat je ze ook niet ziet...

Verder zou ik gewoon blijven als ik Venga was; je hebt er meer profijt dan nadeel, van dunkt me, als je lid van 't forum bent.

Venga - omdat de stalen nog niet bij de dealers zijn.

Zoveelste bewijs dat je eigenlijk een soort probleem (n.b. op je eigen forum)krijgt door dealer/kia, hebben het niet , weten het niet,kleuren??? maar wel een auto willen verkopen.

Net als deze voorbeeldjes, oh stuurt ie slecht, nooit van gehoord, lekkage, nee hoor meneer niet bekend enzenz.

Was ook nog zo gewaarschuwd, doe het niet al is de auto nog zo leuk en idd ze hebben gelijk gekregen, valt vies tegen en het ligt niet aan de auto maar de bedrijven die ze verkopen en dan zeker hier in de randstad, slechte info-verstrekking, communicatie (klopt ook wel, daar vallen ze niet in de prijzen die kia uitreikt (de 10 beste dealers)

Begrijpen doe ik Venga wel

EINDE VAN MIJN MENING!!!

ZAL ME BIJ DEZE AFMELDEN, ALS MEDEGEBRUIKER VAN FORUM...

WANT ALS JE EEN VRAAG STELT OF 2X (1X MEZELF EN 1X PARTNER) ZONDER DAT PARTNER HAD GEKEKEN, ANDERS NIET NOG EENS EEN TOPIC GEOPEND.

EN JE KRIJGT ER ALLEEN COMMENTAAR OP IPV ANTWOORDT OP DE VRAAG. DAN HOEFT HET VOOR ONS NIET MEER.

SUCCES VERDER IEDEREEN... ONS HOOR JE HIER NIET MEER, DANKZIJ........................

Kwestie van de Ritalin vergeten. :D

Ik ben gisteren even bij de Kia-dealer om de hoek geweest (dat is niet mijn eigen Kia-garage) om de nieuwe 3-deurs Picanto te bekijken en de Rio. Er was enkel een witte uitvoering van de Rio.

Hier is trouwens een foto van een BLAUWE rio (en meteen een test)http://www.autovandaag.nl/kia/nieuwe-kia-rio-van-grijze-muis-naar-benchmark/

• 2 weeks later...

Ik heb een aantal kleuren staan, heb zelf veel Electronic blue's besteld, deze hadden ze beter Electronic paars kunnen noemen ;)

Heb verder staan:

Fresh Beige

Zwart

Zilver

Wendy Brown

White

Electronic Blue

keuze genoeg dus...

Hallo Peter,

hier heb ik wat aan.

Zou je een foto willen maken van de kleur Fresh Beige en hier op forum willen plaatsen.

Bij ons in de buurt (±100km) staat er geen in die kleur en wil hem toch graag zien voordat ik hem bestel.

bvd

• 2 months later...

Namen van autokleuren zijn leuk, maar hoe ziet het er in de praktijk uit?

Hierbij twee fotootjes van een Rio. Misschien zijn er meer bijdragen

mogelijk, om Rio geïnteresseerden daarmee over de streep te trekken!

Die stalen vind ik persoonlijk niet representatief. Toen ik mijn sportage bestelde, zocht ik op mobile.de allerlei advertenties op om foto's te bekijken. Zo kreeg je een goede algemene indruk (bij zon, bij bewolking).

Ik heb voor de Rio ook even gekeken, maar er staan nog niet zoveel foto's van verschillende kleuren Rio's op mobile.de.

Ja, maar kiezen vanaf een staal of zien op een groot vlak zoals de auto zelf, is volgens mij toch prettiger kiezen.

Overigens benaderen foto's ook niet altijd de werkelijkheid. In het licht van een studio lijkt het altijd mooier.