bigwade Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 http://www.autoweek.nl/weblog/2481/duitsers-rijden-echt-niet-beter-dan-wij Leuk om te lezen.. Ik heb ± hetzelfde gevoel, na vakantie. Quote
Guest Angelique Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 En toch rij IK liever in Duitsland dan in NL. Quote
Jantje.2 Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 En toch rij IK liever in Duitsland dan in NL. en toch rij ik liever in nederland dan in belgie!! mijn god.. als ze daar een keer een baan naar links gaan gaan ze nooooooooooooit meer terug naar rechts! Quote
bigwade Posted August 29, 2011 Author Posted August 29, 2011 Het hard rijden in DE is amper een optie, het gaat idd van baustelle naar baustelle. Maar ook bij fraaie 3 baanswegen in Beieren blijft de gemiddelde DE keurig in het midden rijden, doen ze ook hier trouwens op de A2 naar Amsterdam ook. Om gek van te worden. Rijden met CC op 110 was onmogelijk. Je moet klunzen inhalen, omhoog en op het moment dat je er net voorbij bent gaat het weer naar beneden en halen ze je rechts weer in. Ik vond het erg onrustig en ronduit vervelend. Oostenrijk was al een stuk beter.. Quote
Guest Angelique Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 En toch rij IK liever in Duitsland dan in NL. en toch rij ik liever in nederland dan in belgie!! mijn god.. als ze daar een keer een baan naar links gaan gaan ze nooooooooooooit meer terug naar rechts! Noem je ook wel op ja Daar rij ik het liefst omheen Quote
Recommended Posts