Ronman Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Het was geen demo auto maar een uitleenauto die aan klanten wordt meegegeven die een auto ter reparatie aanbieden. De wagen had al ongeveer 30.000 km gereden. Ik wou er maar mee aangeven dat de dealer niet helemaal eerlijk was met het oplossen van mijn probleem. Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat het wel een software probleem is. Ik hoor ook van andere gebreken aan de auto bijv. het niet goed werken van de cruissecontrol dat dez softwarematig worden opgelost. Ook van mijn auto werkt de cruissecontrol niet goed maar de dealer zegt ijskoud dat er geen update voor dit probleem is, terwijl in begin juli hier al een update van was. Groet, Ronny Quote
Specialmade Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 @Ronman, In je eerste post geef je aan dat je het vermoeden hebt dat er problemen zijn met je stuurbekrachtiging. Daarvoor vraag je aan je dealer een gelijkwaardige auto om eventuele verschillen te kunnen duiden. Dan krijg je een niet vergelijkbare auto mee want deze heeft o.a. bredere banden en trekt bovendien naar rechts. Met name bredere banden kunnen een groot verschil maken. vervolgens geef je aan dat je andere suggesties verwacht van dit forum. Welke had je dan verwacht anders dan bovengenoemde ???? Tot slot geef je aan dat je cruissecontrol niet goed werkt en je dealer niet bekend is met de nieuwste update hiervoor. Uit je verhaal kan ik wel opmaken dat je weinig of geen vertrouwen in de huidige dealer hebt. Ik kan je dan ook maar één raad, of suggestie zoals je wilt, geven: ga naar een andere dealer leg daar je "problemen" voor. Second opinion heet dat. Zeker niet meer aan blijven "modderen" want dat gaat tot frustraties leiden waardoor je minder plezier met je auto hebt. Grtz. Specialmade 1 Quote
Presiozo Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Goed gezegd special made. Misschien is er een andere rio rijder die bij jou in de buurt woont en die zo vriendelijk is om even samen in beide auto's te gaan rijden. dan weet je het ook gelijk. vind het wel hele rare toestanden bij die dealer als ik jou verhaal zo lees. Ik zou daar ook niet vrolijk van worden, dus zoals special al zegt ga even langs een andere dealer. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 ja waar woon je? in die van mij mag je best ff rijden.... 1 Quote
Ronman Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Hoi mensen, Bedankt voor alle suggesties. Inderdaad wordt ik niet vrolijk van deze dealer (Bleeker) in Hengelo. Maandag ga ik naar een dealer in Rijssen om eea te checken. Ik heb vandaag nog een Kia rijder persoonlijk gesproken die zich ook niet herkende in mijn problemen. Had net als jullie een soepele besturing. Ik ben al meer dan 25 jaar beroeps chauffeur en mijn vrachtwagen weegt normaal zo'n 50 ton. Hiermee stuur ik soepeler dan met de Kia. Ik laat weten wat eruit komt Groet, Ronny Quote
Specialmade Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Hoi mensen, Bedankt voor alle suggesties. Inderdaad wordt ik niet vrolijk van deze dealer (Bleeker) in Hengelo. Maandag ga ik naar een dealer in Rijssen om eea te checken. Ik heb vandaag nog een Kia rijder persoonlijk gesproken die zich ook niet herkende in mijn problemen. Had net als jullie een soepele besturing. Ik ben al meer dan 25 jaar beroeps chauffeur en mijn vrachtwagen weegt normaal zo'n 50 ton. Hiermee stuur ik soepeler dan met de Kia. Ik laat weten wat eruit komt Groet, Ronny Gelukkig dat je maandag al bij de andere dealer terecht kunt. Anders had ik je aangeraden om voorlopig met de vrachtwagen te gaan omdat die veel lichter stuurt. hahaha. In ieder geval een verstandige beslissing en alvast suc6. Houd je ons op de hoogte ?? Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.