Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

SP3 2WD 2L 163PK 5 bak handgeschakeld, door Vtune getuned

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Seek123 lijkt tevreden te zijn, is dat ook zo ?

Bij Seek123 ging het niet alleen om het vermogen maar meer om een rustiger motor bij

opschakelen.

Als dat nou al eens prettig is opgelost, dan is dat iig oké.

Geplaatst

Bij Seek123 ging het niet alleen om het vermogen maar meer om een rustiger motor bij

opschakelen.

Daar heb je gelijk in maar dan wordt vtune plots wel duur als het eigenlijk alleen om het opschakelen ging.

Het moet gewoon beide kloppen en als goede tuner heb je dit soort problemen zo opgelost.

Veel VAG rijders zijn bij vtune geweest met vervelende resultaten ( storingen ).

Dit wil je gewoon niet. Liever naar de echte tuner.

Geplaatst

Veel VAG rijders zijn bij vtune geweest met vervelende resultaten ( storingen ).

Dit wil je gewoon niet. Liever naar de echte tuner.

Dat is te makkelijk hoor.

VAG motoren zijn ook al niet meer je dat en dat kun je een tuner niet kwalijk nemen.

Feit/Vraag blijft; wat krijg je en wat doet het.

Geplaatst

Dat is te makkelijk hoor.

VAG motoren zijn ook al niet meer je dat en dat kun je een tuner niet kwalijk nemen.

Feit/Vraag blijft; wat krijg je en wat doet het.

Dat is alleen wat ik lees her en der.

Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat men na het inbrengen van de software gaat kijken op de rollenbank of er ergens

dingen zijn die niet kloppen.

Deze worden gecorrigeerd en naar wens van de klant aangepast.

Vind je zelf dat de auto raar doet in een bepaalt toerenbereik dan kan men op deze manier zien waar de " fout " zit.

Geplaatst

opschakelen.

Ja, nog niet vergelijkbaar met mijn motor, een BMW 1200 GS :-) maar ik merk wel verbetering. Van accelleratie, trekkracht en opschakelgedrag. Het benzine verbruik is hetzelfde gebleven. Niet zuiniger.

Van de stuurupdate van afgelopen maandag merk ik vooral dat het stuur na een bocht niet meer zo snel spontaan in de rechtuit stand schiet, maar soepeler door mijn handen glijdt.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik ben redelijk tevreden. Het inhouden is beduidend minder, maar nog niet helemaal over. Heb wel de stellige indruk dat de auto behoorlijk pittiger is. Maar dat kan ook deels tussen de oren zitten. Rijd behoorlijk soepel verder. De auto is niet zuiniger; 1 op 10 op de korte afstand, maar dan rijd ik wel stevig door, ook om de auto uit te proberen.

Geplaatst

Ik zou al tevreden zijn met 1:10 als ik korte afstanden rij. Zit nu op 1:8.8 over bijna 10.000km. ( 2500km met een caravan van 1150kg, 2500 redelijk lange afstanden en de rest t/m 25km axiradius )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...