MarcV Geplaatst 23 November, 2011 Geplaatst 23 November, 2011 DIe LED dagrijverlichting ziet er echt super Vet uit. maar hem nog ruiger vind ik persoonlijk Heb jij ook foto's van de LED binnenverlichting. Eerst even zorgen voor (waarschijnlijk) een nieuwe tussenbak en de Super-Locker en dan sparen voor de LED dagrijverlichting Groetjes Marc Quote
masimo Geplaatst 24 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2011 DIe LED dagrijverlichting ziet er echt super Vet uit. maar hem nog ruiger vind ik persoonlijk Heb jij ook foto's van de LED binnenverlichting. Eerst even zorgen voor (waarschijnlijk) een nieuwe tussenbak en de Super-Locker en dan sparen voor de LED dagrijverlichting Groetjes Marc Ik heb geen LED binnenverlichting. Ik vind LED licht te blauw voor in de auto. Ga eerst maar sparen voor twee nieuwe voorbanden :lol: Quote
MarcV Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Ik denk ook dat ik nog een nieuwe tussenbak moet hebben Maar als de banden een beetje verschillen (voor en achter) waar moeten dan welke banden liggen? Gr. Marc Quote
masimo Geplaatst 25 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2011 @MarkV: Nieuwe reaktie in het topic hierover. Quote
masimo Geplaatst 20 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2012 Ook erg hip. Ik zag eerder deze week ook zo'n "devil-eyes"-setje voor de facelift Sorento op MP. Quote
Alex VB Geplaatst 21 Mei, 2012 Geplaatst 21 Mei, 2012 Niet slecht.. Als je die foto plaatst in de best pic topic van de maand mei kan je winnaar worden van de prijs van deze maand. WE hebben nl. bij Gerard Ekdom een luchtgitaar kunnen bietsen. 1 Quote
sddijker Geplaatst 14 November, 2012 Geplaatst 14 November, 2012 Ik heb eindelijk mooie LED dagrijverlichting voor de FL gevonden die in de koplamp zit. Wordt over twee weken geleverd. Zijn lekker fel. Werken net zoals bij Audi en worden netjes gedimt als andere verlichting ingeschakeld wordt (knipperlicht, stadslicht, dimlicht en groot licht). Dit ziet er weer helemaal top uit. Zou bijna willen zeggen die wil ik ook. Quote
sddijker Geplaatst 14 November, 2012 Geplaatst 14 November, 2012 Zo nog de beloofde foto's van de nieuwe aanwinst. De camera heeft behoorlijk moeite met de felle LED's. Het ziet er enorm strak uit. Als andere verlichting uit is dan zijn de LED's zeer fel. Zodra er andere verlichting aangaat dan dimmen ze. Als het knipperlicht aangaat, dimt de kant waar het knipperlicht aktief is. Net als je bij Audi's ziet. Het aanleggen van de bedrading was een uurtje werk. De lampen hebben een extra stekker gekregen voor de dagrij-Led's. Alles is superstrak in de koplamp verwerkt. Er hoeft niks gesoldeerd te worden. De enige aanpassing die nodig was aan de auto is een klein gaatje in de zekeringkast, om de voedingsdraden naar binnen te leiden (nadien netjes afgekit). Vervolgens wordt er 1 stekkertje op de lege plek van een relais ingestoken. Ziet er erg mooi uit, prachtig Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.