Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Mooie LED dagrijverlichting

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

DIe LED dagrijverlichting ziet er echt super Vet uit. maar hem nog ruiger vind ik persoonlijk

Heb jij ook foto's van de LED binnenverlichting.

Eerst even zorgen voor (waarschijnlijk) een nieuwe tussenbak en de Super-Locker en dan sparen voor de LED dagrijverlichting

Groetjes Marccool.gif

Geplaatst

DIe LED dagrijverlichting ziet er echt super Vet uit. maar hem nog ruiger vind ik persoonlijk

Heb jij ook foto's van de LED binnenverlichting.

Eerst even zorgen voor (waarschijnlijk) een nieuwe tussenbak en de Super-Locker en dan sparen voor de LED dagrijverlichting

Groetjes Marccool.gif

Ik heb geen LED binnenverlichting. Ik vind LED licht te blauw voor in de auto.

Ga eerst maar sparen voor twee nieuwe voorbanden :lol: :lol: :lol:

Geplaatst

Ik denk ook dat ik nog een nieuwe tussenbak moet hebben

Maar als de banden een beetje verschillen (voor en achter) waar moeten dan welke banden liggen?

Gr. Marc

• 5 maanden later...
Geplaatst

Ook erg hip.

Ik zag eerder deze week ook zo'n "devil-eyes"-setje voor de facelift Sorento op MP.

Geplaatst

Niet slecht.. Als je die foto plaatst in de best pic topic van de maand mei kan je winnaar worden van de prijs van deze maand. WE hebben nl. bij Gerard Ekdom een luchtgitaar kunnen bietsen. ;)

• Like 1
  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb eindelijk mooie LED dagrijverlichting voor de FL gevonden die in de koplamp zit. Wordt over twee weken geleverd.

Zijn lekker fel. Werken net zoals bij Audi en worden netjes gedimt als andere verlichting ingeschakeld wordt (knipperlicht, stadslicht, dimlicht en groot licht).

Dit ziet er weer helemaal top uit.

Zou bijna willen zeggen die wil ik ook.

Geplaatst

Zo nog de beloofde foto's van de nieuwe aanwinst. De camera heeft behoorlijk moeite met de felle LED's.

Het ziet er enorm strak uit.

Als andere verlichting uit is dan zijn de LED's zeer fel. Zodra er andere verlichting aangaat dan dimmen ze.

Als het knipperlicht aangaat, dimt de kant waar het knipperlicht aktief is. Net als je bij Audi's ziet.

Het aanleggen van de bedrading was een uurtje werk. De lampen hebben een extra stekker gekregen voor de dagrij-Led's. Alles is superstrak in de koplamp verwerkt. Er hoeft niks gesoldeerd te worden. De enige aanpassing die nodig was aan de auto is een klein gaatje in de zekeringkast, om de voedingsdraden naar binnen te leiden (nadien netjes afgekit). Vervolgens wordt er 1 stekkertje op de lege plek van een relais ingestoken.

Ziet er erg mooi uit, prachtig

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...