Gast asterix Geplaatst 19 Februari, 2012 Geplaatst 19 Februari, 2012 Ik ben ook wel geïnteresseerd in die LED achterlichten en vooral de versie die ook in de achterklep licht geeft. Maar het is me nu niet helemaal duidelijk of de bedrading hiervoor nu wel of niet in de Nederlandse achterklep zit. Marcel Quote
Edwin63 Geplaatst 24 Februari, 2012 Geplaatst 24 Februari, 2012 Niks slopen jongens, is mogelijk ze te bestellen "klaar voor gebruik" http://stores.ebay.c...14.l1513&_pgn=1 De stoute schoenen aangetrokken en bij deze leverancier via internet de achterlichunits besteld op 3 februari 2012. Niet via de kink op E-bay, maar direkt op de site, scheelde weer 10%. Ik was ongeveer 127,- euro kwijt. Vandaag 24/2 het pakket ontvangen, er kwam helaas kwam er nog wel 33,- euro BTW en inklaringskosten bij, maar voor in totaal 160 euro heb ik 2 complete achterlichtunits met fittingen en lampjes voor de achterlichten. Nu nog monteren en het resultaat bewonderen. Ps het valt mij wel op dat de fittingen van deze "aziatische" units een lange "steel" hebben waardoor de lampjes dus verder in de unit steken als bij de zelfbouw ombouw zoals hier op het forum is getoond. Kan helaas nog geen foto's posten, want ik krijg mijn auto pas volgende week. Quote
Harryyy Geplaatst 25 Februari, 2012 Geplaatst 25 Februari, 2012 @'Edwin63, benieuwd hoe het er uit ziet. Bestel ze misschien ook wel. Quote
rrobbie Geplaatst 1 Maart, 2012 Geplaatst 1 Maart, 2012 De stoute schoenen aangetrokken en bij deze leverancier via internet de achterlichunits besteld op 3 februari 2012. Niet via de kink op E-bay, maar direkt op de site, scheelde weer 10%. Ik was ongeveer 127,- euro kwijt. Vandaag 24/2 het pakket ontvangen, er kwam helaas kwam er nog wel 33,- euro BTW en inklaringskosten bij, maar voor in totaal 160 euro heb ik 2 complete achterlichtunits met fittingen en lampjes voor de achterlichten. Nu nog monteren en het resultaat bewonderen. Ps het valt mij wel op dat de fittingen van deze "aziatische" units een lange "steel" hebben waardoor de lampjes dus verder in de unit steken als bij de zelfbouw ombouw zoals hier op het forum is getoond. Kan helaas nog geen foto's posten, want ik krijg mijn auto pas volgende week. Kan je niet een foto posten als je de auto hebt? ben wel benieuwd. Quote
rasim Geplaatst 2 Maart, 2012 Geplaatst 2 Maart, 2012 gekocht op ebay.com , kost:145€ (+ 15€ postkosten) de fiting past perfect, dus fix&go 1 Quote
Martinp Geplaatst 2 Maart, 2012 Geplaatst 2 Maart, 2012 gekocht op ebay.com , kost:145€ (+ 15€ postkosten) de fiting past perfect, dus fix&go Ziet er goed uit maar dit topic gaat niet over de uitbreiding van de verlichting in de klep maar volgens mij over de hele LED units.... Deze zijn Audi look a likes en voor $300 zelf te knutselen of voor ongeveer $600 compleet te koop. Dat zijn dus hogere bedragen. Verder vraag ik me af wat te doen als er een LED defect raakt... vervangen is niet mogelijk lijkt mij.... Quote
Edwin63 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 De auto is er, de achterlichten zijn gemonteerd, ziet er in het echt nog beter uit. Weet helaas niet hoe ik hier een foto kan plaatsen, kijk voor foto's in "mijn garage" Quote
Kofferbak Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 gekocht op ebay.com , kost:145€ (+ 15€ postkosten) de fiting past perfect, dus fix&go Ik zou ook wel graag licht in de achterklep units willen hebben, vind het mooi staan. Toch ook bij mij de vraag: Zit er nu wel of niet bedrading voor in de achterklep? Quote
MrBubbels Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 gekocht op ebay.com , kost:145€ (+ 15€ postkosten) de fiting past perfect, dus fix&go Heb je toevallig een linkje?? dank je wel alvast Quote
Edwin63 Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Ik zou ook wel graag licht in de achterklep units willen hebben, vind het mooi staan. Toch ook bij mij de vraag: Zit er nu wel of niet bedrading voor in de achterklep? Ja, de bedrading zit er gewoon, het is stekker eruit, 4 boutjes losmaken, oude unit eruit, nieuwe unit erin, stekker aansluiten en het werkt. Zo simpel als ik het opgeschreven heb, is het ook. Quote
Kofferbak Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Ja, de bedrading zit er gewoon, het is stekker eruit, 4 boutjes losmaken, oude unit eruit, nieuwe unit erin, stekker aansluiten en het werkt. Zo simpel als ik het opgeschreven heb, is het ook. Dank voor je antwoord, 2 stuks voor $179,99 (ca €130,00) + eventuele inclaringskosten (€33,00 BTW en inclaringskosten??)....... ik vind ze echt heel mooi en het heeft als voordeel dat je niets sloopt, toch is het geld....... ga er een paar nachtjes over slapen. BTW, vind het wel vreemd en niet echt mooi staan dat er geen licht brand zoals het origineel hier is, lijkt net alsof er iets stuk is. Heb er ook in de praktijk al eens 1 zien rijden met verlichting in de kofferdekselunits en het staat echt alsof het zo ook hoort..... Die LED dingen vind ik nog mooier, en die verlichting waar het net van die verlichte balken lijkt vind ik ook niet lelijk, maar als ik eerlijk ben......... ik vind zoals jij het nu hebt wel het meest origineel/natuurlijk overkomen...... uiteindelijk houd ik toch wel van simpele eenvoud. Laat ook nog wel even weten wat die paar nachtjes opleveren. PS Bij die nieuwe units, kan het niet goed uit de plaatjes halen, maar zijn daar de lampjes een beetje makkelijk van te verwisselen? Welke lampjes zitten erin? gewoon standaard verkrijgbare lampjes? (het zou imeers zonde van de investering zijn als het later niet meer werkt omdat je er geen nieuwe lampjes in kan stoppen. Quote
oZZZy Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 De auto is er, de achterlichten zijn gemonteerd, ziet er in het echt nog beter uit. Edwin, allereerst gefeliciteerd met je auto. De achterlichten zien er echt goed uit! Afgelopen week heb ik een Aziatisch audio/navi systeem aangeschaft, dus deze achterlichten laat ik even op mijn verlanglijstje staan. Quote
Edwin63 Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Dank voor je antwoord, 2 stuks voor $179,99 (ca €130,00) + eventuele inclaringskosten (€33,00 BTW en inclaringskosten??)....... ik vind ze echt heel mooi en het heeft als voordeel dat je niets sloopt, toch is het geld....... ga er een paar nachtjes over slapen. BTW, vind het wel vreemd en niet echt mooi staan dat er geen licht brand zoals het origineel hier is, lijkt net alsof er iets stuk is. Heb er ook in de praktijk al eens 1 zien rijden met verlichting in de kofferdekselunits en het staat echt alsof het zo ook hoort..... Die LED dingen vind ik nog mooier, en die verlichting waar het net van die verlichte balken lijkt vind ik ook niet lelijk, maar als ik eerlijk ben......... ik vind zoals jij het nu hebt wel het meest origineel/natuurlijk overkomen...... uiteindelijk houd ik toch wel van simpele eenvoud. Laat ook nog wel even weten wat die paar nachtjes opleveren. PS Bij die nieuwe units, kan het niet goed uit de plaatjes halen, maar zijn daar de lampjes een beetje makkelijk van te verwisselen? Welke lampjes zitten erin? gewoon standaard verkrijgbare lampjes? (het zou imeers zonde van de investering zijn als het later niet meer werkt omdat je er geen nieuwe lampjes in kan stoppen. Als je naar de binnenbekleding van de achterklep kijkt, zie je aan beide kanten een klepje zitten. Haal je het klepje los, dan zie je een stekker en 1 grijze fitting, dat is voor je achteruitrijlicht. Bij de Aziatische ziet dat er ook zo uit, alleen zit er dan op de plaats van de 2 rondjes die je op het rode huis ziet naast de grijze fitting, 2 zwarte fittingen voor de achterverlichting. Je draait ze net zo makkelijk los als de grijze en er zitten gewone gloeilampjes in, dus makkelijk te vervangen Quote
MrBubbels Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 gekocht op ebay.com , kost:145€ (+ 15€ postkosten) de fiting past perfect, dus fix&go Heb je toevallig een linkje ? adres of wat dan ook , ziet er top uit. Bubbels Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Bubbels Op deze site http://tinyurl.com/7wndtce zie je hele en alleen achterklep units http://tinyurl.com/7upwbpx Link stond in #18…… Quote
MrBubbels Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Bubbels Op deze site http://tinyurl.com/7wndtce zie je hele en alleen achterklep units http://tinyurl.com/7upwbpx Link stond in #18…… dank je wel was de weg ff kwijt Quote
Edwin63 Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Maar als je daar iets wilt kopen, zou ik dat doen via de site van het bedrijf zelf en NIET via Ebay. Op de site geven ze namelijk nog eens 10% korting, scheelt toch aardig wat. Quote
MrBubbels Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Ja hoor over de scheef gegaan en heb ze aangeschaft en het scheelde inderdaad een aardig beetje (127,-- euro was ik kwijt) zo gauw ze er zijn worden ze er ingezet nog voor de toeter!!!. Bubbels Quote
Gast remcob Geplaatst 12 Maart, 2012 Geplaatst 12 Maart, 2012 Wat julli vervangen hebben is dus alleen de lampunit op de kofferdeksel als ik het goed heb? Persoonlijk vond ik deze ook wel erg mooi, maar wel prijzig. Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 15 Maart, 2012 Geplaatst 15 Maart, 2012 Wat julli vervangen hebben is dus alleen de lampunit op de kofferdeksel als ik het goed heb? Persoonlijk vond ik deze ook wel erg mooi, maar wel prijzig. Ja klopt deze zijn mooi maar omgerekend met verzend kosten 450 euro. Gaf alleen korting op verzendkosten 10% van 19 euro. Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 15 Maart, 2012 Geplaatst 15 Maart, 2012 Ja hoor over de scheef gegaan en heb ze aangeschaft en het scheelde inderdaad een aardig beetje (127,-- euro was ik kwijt) zo gauw ze er zijn worden ze er ingezet nog voor de toeter!!!. Bubbels Was dit voor complete achterlicht units maar dan ook led. Quote
MrBubbels Geplaatst 15 Maart, 2012 Geplaatst 15 Maart, 2012 Was dit voor complete achterlicht units maar dan ook led. Nee alleen voor de klep en gewoon lampjes (ga er wel ledlampjes inzetten ) Quote
MrBubbels Geplaatst 4 April, 2012 Geplaatst 4 April, 2012 hier de foto's en het worden toch geen ledlampjes deze zijn mooier Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.