Anouk Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Het valt me op dat de uitvoeringen vaak klaarstaan als basis of comfort pack. Dan met exterior en als laatste met exterior en style. Ben dan ook benieuwd naar de poll met vragen welke uitvoeringen mensen hebben. Style lijkt mij persoonlijke meer meerwaarde hebben dat exterior, dat is vooral voor het oog. Climate control en bediening op het stuur is ook wel erg comfortabel.... Quote
bigmac Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Mijn Picanto is een: 1.0 CVVT basis (3 stemmen) 1.0 CVVT airco (15 stemmen) 1.2 CVVT airco (20 stemmen) 1.2 CVVT airco automaat (1 stem) + metalic lak (22 stemmen) + comfort pack (29 stemmen ) + style pack (13 stemmen + exterior pack (19 stemmen ) + ESC Electr. Stability Control)(1 stem ) + elektrisch schuif/kanteldak (1 stem) + EcoDynamics en ISG (0 stemmen ) 3-deurs uitvoering (5 stemmen ) 5-deurs uitvoering (29 stemmen ) Quote
Preston Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Wat lees ik nou verkeerd ?? 3d + 5d = 34 stemmen Mijn Picanto is : 39 stemmen uitleg graag Oh grote Mac... Quote
bigmac Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Niet iedereen heeft de poll helemaal juist ingevuld (of gezien dat iets lager nog naar het aantal deuren gevraagd wordt). Je kunt via 'bekijken' zien wie er welke uitvoering heeft aangevinkt; en dus eigenlijk ook zien wie zijn deuren-aantal is vergeten. Het is trouwens mogelijk je eigen invoer weer te verwijderen en dan overnieuw in te voeren, meen ik. Quote
Recommended Posts