jonge235 Geplaatst 9 Mei, 2006 Geplaatst 9 Mei, 2006 hallo phillip, je kunt ook nog eens epoxy met keflar proberen dat is echt oersterk. jonge 235 Quote
Tazteam Geplaatst 9 Mei, 2006 Topic Starter Geplaatst 9 Mei, 2006 Bedankt voor de tip, deze nemen we mee Ben bang dat de hechting tussen de originele A-style en mijn opbouw niet echt joepie is, en ga dit oplossen door heel veel kleine gaatjes door en door te boren zodat ook de hechting aan de achterzijde kan plaatsvinden. De gaatjes laat ik dan door en door vollopen met epoxyhars en krijg je volgens mij een hele goede basis.......................hoop ik. Dus tips zijn altijd welkom, maar ik wil NIET gaan slopen, het wordt opknappen en er weer netjes laten uitzien. Philip Quote
BaBaCC Geplaatst 10 Mei, 2006 Geplaatst 10 Mei, 2006 Hoi Philip, Dat is kap waardeloos zeg. Zeker na al je werk en inspanningen. Zijn ze nog te herstellen of moet je ze helemaal gaan vervangen en nieuwe gaan fabriceren? Het zag er juist zo vreselijk mooi uit. Succes joh!! Groeten, Barry Quote
BaBaCC Geplaatst 10 Mei, 2006 Geplaatst 10 Mei, 2006 Hoi Sjors, Ben inderdaad zelf in die zaak geweest. Ze zien er een beetje uit als die op de foto van Philip. Ze hadden echter diverse varianten, zoals glad, geribbeld, met en zonder lak tussen de ribbels, rond en ovaal, maar wel allemaal van rvs. Ennn..... die dingen kosten geen drol hoor. Groeten, Barry Quote
4ice Geplaatst 10 Mei, 2006 Geplaatst 10 Mei, 2006 Hoi Sjors,Ben inderdaad zelf in die zaak geweest. Ze zien er een beetje uit als die op de foto van Philip. Ze hadden echter diverse varianten, zoals glad, geribbeld, met en zonder lak tussen de ribbels, rond en ovaal, maar wel allemaal van rvs. Ennn..... die dingen kosten geen drol hoor. Groeten, Barry Dan ga ik daar denk ik ook maar even langs. Met de originele kan ik denk weinig. Dat plastic is volgens mijn slecht bewerkbaar. Quote
Laurenzzpicanto Geplaatst 14 Mei, 2006 Geplaatst 14 Mei, 2006 is troep die plastic dingen die rammelen!! Quote
Laurenzzpicanto Geplaatst 14 Mei, 2006 Geplaatst 14 Mei, 2006 nog een vraag, hebben jullie de deuren enz voorzien van isolatie(matten) tegen het trillen van de subwoofer? Quote
Tazteam Geplaatst 15 Mei, 2006 Topic Starter Geplaatst 15 Mei, 2006 nog een vraag, hebben jullie de deuren enz voorzien van isolatie(matten) tegen het trillen van de subwoofer? Aan onze deuren is helaas nog niets gedaan. Als straks wat andere onderdelen klaar zijn zoals, de a-stylen, de verlichting onder de auto en het verfraaien van het motortje, dan zijn de deuren weer aan de beurt, tegen die tijd is mijn vakantie begonnen en kan ik ze gelijk afmaken. Ben anders bang dat het een heel lang project gaat worden. Aan de deuren gaat gebeuren: Op alle plaatdelen komen speciale antidreunmatten, dus op binnenkant plaat van de deur, op de binnenkant van de steunplaat en de buitenkant van de steunplaat. En...........de speakers worden netjes ingebouwd, maar daarover later veel meer. PHILIP Quote
Laurenzzpicanto Geplaatst 15 Mei, 2006 Geplaatst 15 Mei, 2006 wil ik graag ook gaan doen als mn nieuwe install. erin zit Quote
4ice Geplaatst 15 Mei, 2006 Geplaatst 15 Mei, 2006 Subwoofer... Ik heb niet eens meer een radio. Eerlijk gezegd zie ik dat niet meer zitten sinds er eind vorige jaar in 1,5 maand 2x is ingebroken. 1e keer frontje stom genoeg in de auto laten liggen (wel in het handschoenenkastje) en 2e keer had ik nog niet eens de kans gehad om een nieuwe te kopen. Ze hebben toen ook meer gesloopt eigenlijk. Maar zit wel steeds meer te twijfelen om er weer een aan te schaffen. Quote
4ice Geplaatst 15 Mei, 2006 Geplaatst 15 Mei, 2006 Ben ook all-risk verzekerd. Maar toch altijd eigen risico etc. Maar goed, laten we hier Tazteam's topic maar niet mee vervuilen. Quote
Laurenzzpicanto Geplaatst 15 Mei, 2006 Geplaatst 15 Mei, 2006 ai, hier waar ik woon kun je bijna je auto nog open laten.. (goeree overflakkee) echt jammer dat ze jouw spullen steeds pikken en als je er eens een dik alarm in zet? Quote
Tazteam Geplaatst 15 Mei, 2006 Topic Starter Geplaatst 15 Mei, 2006 Eindelijk terug van een zeer druk weekend tuningmeetings bezoeken. Maar we hebben erg leuke resultaten geboekt: 1e plaats behaald met onze hobby Sound Quality, ondanks een kapotte midspeaker. En.............................1e plaats behaald met tuning in categorie "andere merken". De jury vond de auto zeer leuk afgewerkt, tot in elk detail. En dit is nog maar het begin, dus dat gaat wat worden in de toekomst. Foto van de bekers een dezer dagen Philip Quote
Laurenzzpicanto Geplaatst 15 Mei, 2006 Geplaatst 15 Mei, 2006 Gefeliciteerd met jullie bekers, succes in de toekomst!! Quote
4ice Geplaatst 15 Mei, 2006 Geplaatst 15 Mei, 2006 Dat zijn weer hele mooie prestaties!! Gefeliciteerd! Ben benieuwd wat je nieuwe plannen zijn, aangezien dit pas "het begin" is... Quote
BaBaCC Geplaatst 16 Mei, 2006 Geplaatst 16 Mei, 2006 Hoi Philip, Dat is klasse zeg en dan ook nog eens tot 2 maal toe! Van harte gefeliciteerd joh. Zo wordt al je inspanning ook nog eens door derden op de juisten wijze ingeschat en gewaardeerd. Heel erg leuk voor je. Op naar de volgende prijzen. Heb naast al je geklus aan de auto ook nog tijd om een eigen prijzenkast te fabriceren???? Groeten, Barry Quote
Tazteam Geplaatst 16 Mei, 2006 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2006 Bedankt voor alle felicitaties. We weten nu dat we de juiste weg zijn ingeslagen met tuning, en dat geeft toch wel een lekker gevoel. Over het Sound Quality gebeuren hebben we onze inspanningen al omgezet in diverse titels sinds 1999, dus hiermee zitten wij al aan onze top. Maar we lopen niet vooruit op wat nog komen gaat, we gaan nog heel veel leuke wedstrijden krijgen en hopen daarmee op een goed resultaat. Philip Quote
BaBaCC Geplaatst 17 Mei, 2006 Geplaatst 17 Mei, 2006 Hoi Philip, Veel succes bij de nog te komen sound- en tuningswedstrijden e/o -evenementen. Ennnnnn.....houd ons maar op de hoogte van al je activiteiten. Groeten, Barry Quote
Tazteam Geplaatst 23 Mei, 2006 Topic Starter Geplaatst 23 Mei, 2006 Eindelijk was het dan zover.............het polijsten kan beginnen. We hebben nu alle materialen in huis en we kunnen beginnen!!!! Hier de kleppendeksel VOOR het polijsten. En hier is hij alweer op zijn originele plekkie, tussen alle regenbuien door Het is nog net geen spiegel, maar het lijkt er aardig op Nu ga ik langzaamaan de dopjes polijsten voor de zwarte vuldoppen onder de kap, dus wordt vervolgd. Philip Quote
4ice Geplaatst 23 Mei, 2006 Geplaatst 23 Mei, 2006 Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Ook denk ik dat de RVS bouten die nog in de kleppendeksel komen voor een erg mooi effect zorgen. Quote
Tazteam Geplaatst 17 Juni, 2006 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2006 Ik heb mijzelf weinig of niet laten horen op het forum, de reden: ben erg druk bezig met de Pica. Enige resultaten: De motor is bijna klaar met de laatste details: Enige details: Let op: dit is geen chroom maar gepolijst RVS. Ook gaan nu de achterlichten een complete verandering. Hier de achterlichten zoals we ze allemaal kennen, rood en wit. Dit is de eerste nieuwe opzet voor de achterlichten, alleen gaan deze vervangen worden door heel veel leds. We gaan er weer met volle moed tegenaan, en de foto's komen snel weer hier op het forum. Philip Quote
Tazteam Geplaatst 19 Juni, 2006 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2006 Kleine update: vandaag berekend hoeveel leds in de achterlichten gaan komen. Remlichten 32 stuks per kant a 8000 mcd p/st Achterlichten 24 stuks per kant a 2200 mcd p/st Knipperlichten 32 stuks per kant a 8000 mcd p/st Mistachterlicht 12 stuks per kant a 8000 mcd p/st Achteruitrijlicht 12 stuks per kant a 8000 mcd p/st Totaal 112 leds per kant, dus 224 leds voor de gehele achterzijde. De waarde in mcd staat voor lichtsterkte Verder wat materiaal aan het verzamelen zoals spiegelglas en vlak glas. Het polyester materiaal is nu allemaal in huis, maar eerst even nog wat verder ontwikkelen voordat we de mallen gaan maken. Dus wordt vervolgd Philip Quote
4ice Geplaatst 20 Juni, 2006 Geplaatst 20 Juni, 2006 De RVS doppen zijn erg mooi geworden! Het resultaat mag er zeker zijn. Verder ben ik heel erg benieuwd of het met de achterlichten allemaal gaat lukken en hoe het er uit komt te zien. Het klinkt als een behoorlijk complex idee. Succes! Sjors Quote
BaBaCC Geplaatst 21 Juni, 2006 Geplaatst 21 Juni, 2006 Hoi Philip, Dat ziet er weer allemaal bijzonder fraai uit hoor. Heel mooi al die gepolijste rvs delen in combinatie met je aangepaste luchtfilter. Toppie. Ben heel erg benieuwd naar het eindproduct van je zelf vervaardigde achterlichten. Zo te zien en naar mijn inschatting een hele operatie en pittige ingreep. Houd ons maar met fraaie foto's op de hoogte van al je ontwikkelingen. Ikkijk er altijd naar uit om te zien waar je mee bezig bent en hoe je creaties uiteindelijk zijn geworden. Ik wens je opnieuw veel succes toe bij het ontwerpen, het knutselen en het uiteindelijk monteren. Groeten, Barry Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.