xtra40 Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 Zeker mooi haha! En dat tape is vet goed... klopt he 200 keer beter dan die van die 4mm strip Quote
Remko .me Geplaatst 2 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2012 Ja echt wel! Maar de kwaliteit is beter, dit scheurt niet of bobbelt niet.. dat andere was goedkope plastic Quote
xtra40 Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 Ja echt wel! Maar de kwaliteit is beter, dit scheurt niet of bobbelt niet.. dat andere was goedkope plastic klopt ook maar daar was de prijs ook naar had de 4mm ook om me roosters op het dachbord gedaan en dat stond best goed tot de zon er op had gestaan toen was het helemaal opgerimpelt zooi Quote
Remko .me Geplaatst 2 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2012 inderdaad..... Ringen op dashboard lukte ook niet, ging ook rimpelen Quote
blackviper Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Zeker mooi haha! En dat tape is vet goed... dit is die 6 mm toch? Ik heb keihard geklaagd over die 4mm krijg nu nieuwe opgestuurd haha Quote
Presiozo Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Ik ga zoeken naar een rode strip voor voren ( beetje GTI idee ) lijkt me wel gaaf. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2012 dit is die 6 mm toch? Ik heb keihard geklaagd over die 4mm krijg nu nieuwe opgestuurd haha Dit is een duurdere variant die is veel mooier.... kijk; Sorry voor slechte kwaliteit foto Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 dit is die 6 mm toch? Ik heb keihard geklaagd over die 4mm krijg nu nieuwe opgestuurd haha ja dat klagen had ik ook al gedaan en ook ik zou andere krijgen maar tot op heden niks ontvangen en ik denk dat dat niet gaat gebeuren ook hahahahahaah maar die 6 mm is al veel beter dus ga dan daar ook die 4 mm halen voor de mistlampen zo als jij ook hebt gedaan te doen Quote
blackviper Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Dit is een duurdere variant die is veel mooier.... kijk; Sorry voor slechte kwaliteit foto ziet er beter uit deze is het toch? http://www.ebay.nl/itm/280866135604?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2012 Klopt maar ik heb de 4mm hoor! Hij is breder dan de 4mm van de andere Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 maar is deze ook flexibeler zo dat als je hem strak om buigt niet de volgende dag helemaal geribeld is ?? Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2012 Ik laat je zien wat er gebeurt bij 20 keer buigen, niks dus! het is volgens mij echt rvs ofzo.. weet niet; en goed te weten er zit plastic over rvs heen... ??? moet ik dat nu wel of niet eraf halen lol? Maargoed, kijk hoe flexibel; Quote
Presiozo Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 WTF dat kan toch geen RVS zijn als het zo flexibel is... met je handen gedaan ? blijft idd wel goed dat spul ondanks de knoop Quote
blackviper Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Je ziet bij die ook het witte niet eronder dat is wel mooier.. deze kan je dus op meer plekken gebruiken. Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 kijk dat ziet er top uit waar heb je deze vandaan mischien even een linkje delen met ons Quote
blackviper Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Deze: http://www.ebay.nl/itm/270959131870?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Denk ik?? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Deze: http://www.ebay.nl/i...984.m1423.l2649 Denk ik?? oogt wel anders dan die van remko vandaar dat ik het vroeg Quote
Remko .me Geplaatst 3 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2012 Dat is hem hoor! 100%, ik heb bij diezelfde man gekocht Quote
MegaLimbo Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Sorry ik zal in het vervolg even beter lezen,, de quote dus maar weggehaald!, Maar wow, dit ziet er echt fantastisch uit. Ik zoek al een tijdje naar chrome ringen, maar kom altijd uit op die originele die in het midden zit. Waar komen deze vandaan? Of is dit custom made?? en is de middelste ook daarmee te doen? Alvast dank voor jullie antwoorden. MVG Erik Quote
xtra40 Geplaatst 13 Juni, 2012 Geplaatst 13 Juni, 2012 Sorry ik zal in het vervolg even beter lezen,, de quote dus maar weggehaald!, Maar wow, dit ziet er echt fantastisch uit. Ik zoek al een tijdje naar chrome ringen, maar kom altijd uit op die originele die in het midden zit. Waar komen deze vandaan? Of is dit custom made?? en is de middelste ook daarmee te doen? Alvast dank voor jullie antwoorden. MVG Erik Over welke ringen heb je het ??? Somige hebben we namenlijk zelf gemaakt en somige hebben we gewoon gekocht Kijk anders ook even rond op http://www.kiaclub.nl/topic/9461-accessoires-voor-nieuwe-rio-van-internet/page__fromsearch__1 Daar zie waar je welke acceoires kan kopen en hie we somige dingen hebben opgelost door ze zelf te maken Quote
Remko .me Geplaatst 16 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2012 Vanmorgen de auto volledig gewassen en van binnen gedaan. Daarna zijn we een dagje wezen rijden, stuk wandelen en lekker relaxt gedaan. De auto zit nu een beetje onder de vliegen, inmiddels zijn deze er weer af. Hieronder wat foto's van vandaag, zo zie je ook dat de voorbumperstrip echt mooi is, de auto goed in de wax staat en lekker mooi glimt. In mijn voertuigen album staan meer foto's. Quote
MiNi0101 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 (aangepast) Zit ook wel een foto tussen voor het best pic juni topic!!! 29 Juni, 2012 aangepast door Alex VB http://www.kiaclub.nl/topic/10036-snelcursus-quoten/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.