Preston Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Omdat ik bij nieuws uit de pers niet kan posten , even een technisch wetenswaardigheidje hier... De onderzoekers gaan de e-Carin bij drie passagiers-voertuigen uitproberen: een Mitsubishi Colt, een Kia Sportage en een Fiat Punto. Quote
Jantje.2 Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Ziet er leuk uit.. klinkt als een goed verhaal.. benieuwd of dit systeem lichter gaat zijn dan de huidige systemen en of het efficient genoeg gaat zijn! Quote
smetjesmee Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Wie weet wordt dit binnenkort verkocht als doe-het -zelf pakketje... Dat wordt een ferme handleiding bowie97! Quote
bigwade Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 PDF in 24 delen Vooraf inschrijven en betalen... Quote
Smart Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Dat wordt een 3-daagse bijeenkomst met overnachting in Nieuwegein...... Quote
woskam Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 Ideaal voor AWD's lijkt mij, geen tussenbak en cardan as. Quote
bowie97 Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Titel is al bekend. DHZ "Sportage III Pro Hybride". Nu wachten tot het ombouwsetje op Ebay komt Dan kunnen we aan de slag. Moet dan nog wel even wat foto's maken, . Quote
Smart Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Titel is al bekend. DHZ "Sportage III Pro Hybride". Cursus met een overnachting (of twee/drie).....! Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Hé Ho, ho heren, Dat past ook vast wel onder een Cee'd. Voor de overnachtingen in de buurt kunnen wij t.z.t. vast wel zorgen. Nou alleen nog een batterijboer vinden die onze Kiaatjes van prik wil verzorgen want de ombouwtheorie zit door Bowie wel weer goed. Quote
Smart Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Voor de overnachtingen in de buurt kunnen wij t.z.t. vast wel zorgen. Alles staat genoteerd in mijn opschrijfboekje....... Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 Bij de afrit van Houten staat zo'n enorme hoge apenrots met zo'n enorme grote Toekan erop. Moeten wij wel voor vijven 's middags een nestje scoren anders zijn wij te laat en dan wordt het wel heel erg proppen bij ons op zolder. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.