Ga naar inhoud

Rio 2011 Tuning


Salva

Aanbevolen Berichten

Mooie set. Wij hebben ook een mooie set uitgekozen..

Nu maar wachten op de Rio...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooie set. Wij hebben ook een mooie set uitgekozen..

Nu maar wachten op de Rio...

post-5638-0-29923300-1326316031_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

INTERACTION_TORNADO-BLACKPO-WP-919_18.jpg Ik heb deze velg besteld voor mn kia rio!!

heb je misschien een foto van de velgen op je auto ik vind het hele mooie velgen misschien overweeg ik om ze ook te kopen en heb je 16 of 17 inch velgen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooi, ik ga ook sparen coor een mooi setje, staat vast mooi onze witte superpack 1.4

Ga zelf de spiegelstickers maken, andere nog interesse?

wat voor spiegel stickers ga je maken dan en welke kleur enz. al heb je goeie ideeën heb ik wel intressen woon 10km van je vandaan :P dus kan keer komen kijken anders

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het snijbestand digitaal en kan de stickers voor de spiegels laten snijden.

Zijn er misschie mensen die interesse hebben, ook in carbon materiaal.

Gewoon zwart is het goedkoopste.

Mail me coor meer info.

Groeten.

Mooi, ik ga ook sparen coor een mooi setje, staat vast mooi onze witte superpack 1.4

Ga zelf de spiegelstickers maken, andere nog interesse?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn rio is zwart. Wat denk je? Zou carbon staan en wat zijn de kosten? Ga je naar de meeting die opgezet gaat worden?

ik krijg morgen ook me zwarte kia rio maar ik denk dat carbon er niet zo mooi op zal staan maar dat is mijn mening hoor die si van iedereen anders natuurlijk ik zelf zou voor chroom gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

heb je misschien een foto van de velgen op je auto ik vind het hele mooie velgen misschien overweeg ik om ze ook te kopen en heb je 16 of 17 inch velgen??

Beetje hele late reactie, (ik zie je quote nu pas)

Maar ik wacht nog steeds op mijn Rio dus kan nog geen foto posten. De auto wordt begin mei verwacht!

En ik heb 15 inch velgen besteld (wilde wel groter, maar ivm de 14% bijtelling wilde ik niet het risico lopen)

Link naar reactie
Delen op andere sites


bij mij is 1 handgreep niet helemaal lekker, knopje komt los, gelukkig heb ik nog een reserve. Het zijn toch een beetje van goedkope kwaliteit, maarja dat wisten we.

Waar heb jij deze raamlijsten vandaan want het lijken niet de originele

Hoi Remko,

de raamlijst heb ik op ebay besteld.

http://www.ebay.com/itm/180840010591?_trksid=p3984.m1497.l2649&item=180840010591&cmd=ViewItem&sspagename=STRK:MEWNX:IT&vxp=mtr

Mijn bestelling was in 10 dagen afgerond. Heb ze gisteren thuis gekregen en ze gelijk op de ramen geplakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


bij mij is 1 handgreep niet helemaal lekker, knopje komt los, gelukkig heb ik nog een reserve. Het zijn toch een beetje van goedkope kwaliteit, maarja dat wisten we.

Waar heb jij deze raamlijsten vandaan want het lijken niet de originele

ik ben al 2 maanden bezig met me hand greepen heb nu een setje maar daar zijn ze de knopjes bij verrgeten te doen of zijn er uit gevallen

worden wel na gestuurd maar ja ben je weer een maandje verder :oops::evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mja ik heb gewoon een nieuw setje gekregen, maar dat knopje liet los... heel raar, bewegend object bij zoiets is niet helemaal goed eigenlijk.

Maar ik denk dat het komt door het plasticje die erachter zit, zal wel niet helemaal lekker zitten en moet eigenlijk best goed houvast hebben. Ik heb nog steeds het idee dat je dit moet vastplakken, maar blijkbaar moet dit niet. Iemand die wel de knopjes vastgeplakt heeft met de 3M? En werkt het dan nog? Dan kan dit ook niet verschuiven namelijk.

Dus heb nu een reserve en kreeg mijn geld terug, dus mag niet klagen... maar toch.

Nu moet ik hem eraf zien te krijgen, iemand een idee? :wink: dan plak ik de nieuwe erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had dat in eerste instantie, het werkt gewoon alleen hoor je het plastic/tape een beetje kraken en daar kon ik niet tegen.

Je kan de grepen er zo af trekken.

Volgens weekend even nieuw greepje erop.

Garantie is echt wel fijn hoor.. :) nieuwe kreeg ik + geld terug...!

Dus heb nu 4 reserve gekregen..

Dat knopje was in het begin al los.

Auto is zwart zo vies.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


538491_10151542815305504_775320503_23749932_378062001_n.jpg

Before and after foto

Mijn Tuned-up 2012 Kia Rio :

  • 17 inch lichtmetalen velgen
  • Rode Remklauwen
  • Kia naafdop sticker
  • Chroom Raamlijsten
  • Filippijnse vlag stickers

Ziet er top uit buurman...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...