haniebal Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Hallo iedereen, Ik heb een Kia cee'd Sw, ik heb net Devil Eyes koplampen besteld voor op de sw, nu dacht ik over een mogelijkheid zou zijn om Angel eyes (die ronde ringen) rond mijn mistlampen te doen. Iemand een idee of ervaring, of foto's? Foto van de devil eyes: Dus de agnel eyes ringen zullen in deze mistlamp moeten passen? Groetjes Hannes Quote
JSA Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Mooi die ledjes.... Wat kost dat en waar heb je deze laten monteren/besteld? Branden jou stadslichtjes ook wanneer de ledjes aan zijn? De Ledjes mogen nl alleen afzonderlijk branden en dus niet tegelijk met stads of dimlichten nl.. Zijn ze aangesloten ipv de stadlichten? Quote
Smart Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Branden jou stadslichtjes ook wanneer de ledjes aan zijn? De Ledjes mogen nl alleen afzonderlijk branden en dus niet tegelijk met stads of dimlichten nl. Zijn ze aangesloten ipv de stadlichten? Mijn originele Kia leverlichting brandt ook samen met de dimverlichting......! Quote
Alex VB Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 Die van mij ook.. Europese regelgeving zegt dat af fabriek niet zouden mogen branden samen met het dimlicht en aftermarket leds MOETEN dit wel doen.. Lampen zijn mooi zo.. Ik dacht dat ze ronde de € 299,- zitten. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 De originele Kia accessoire-leds zijn stadslicht vervangers. GEEN Dagrijverlichting. Stadslicht mag niet als enige gevoerd worden en moet blijven branden wanneer dimlicht gevoerd wordt. Op nieuwe voertuigen met dagrijverlichting gaat de dagrijverlichting minder sterk branden wanneer dimlicht wordt ingeschakeld om dan samen met de dimlichten als stadslicht te fungeren. Quote
haniebal Geplaatst 24 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2011 Dus de agnel eyes ringen zullen in deze mistlamp moeten passen? Groetjes Hannes Iemand een antwoord op mijn vraagje? Quote
Alex VB Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 Dat wordt zoeken. Voor KIA is helaas niet veel qua tuning voorhanden. Kijk eens op Franse sites. Zij zijn in Europa iets bedrevener dan in de Lage Landen. Quote
HobbyRobby Geplaatst 29 Oktober, 2011 Geplaatst 29 Oktober, 2011 Iemand een antwoord op mijn vraagje? Vreemd... mijn Cee'd SW heeft rechthoekige mistlampen... Quote
gare aap Geplaatst 17 December, 2011 Geplaatst 17 December, 2011 Vreemd... mijn Cee'd SW heeft rechthoekige mistlampen... dan heb jij het 2009/2010 model, het 2007 model hebt ronde. Quote
bigwade Geplaatst 17 December, 2011 Geplaatst 17 December, 2011 Leuke naam.. Welkom hier. Stel je even voor in het voorstel topic. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.