Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ceed met angel eyes in mistlampen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik heb een Kia cee'd Sw, ik heb net Devil Eyes koplampen besteld voor op de sw, nu dacht ik over een mogelijkheid zou zijn om Angel eyes (die ronde ringen) rond mijn mistlampen te doen. Iemand een idee of ervaring, of foto's?

Foto van de devil eyes:

8282d1305354270-kia-ceed-headlights-w-leds-swki01gxb_1.jpg

Dus de agnel eyes ringen zullen in deze mistlamp moeten passen?

Groetjes Hannes

Geplaatst

Mooi die ledjes....

Wat kost dat en waar heb je deze laten monteren/besteld?

Branden jou stadslichtjes ook wanneer de ledjes aan zijn?

De Ledjes mogen nl alleen afzonderlijk branden en dus niet tegelijk met stads of dimlichten nl..

Zijn ze aangesloten ipv de stadlichten?

Geplaatst

Branden jou stadslichtjes ook wanneer de ledjes aan zijn? De Ledjes mogen nl alleen afzonderlijk

branden en dus niet tegelijk met stads of dimlichten nl. Zijn ze aangesloten ipv de stadlichten?

Mijn originele Kia leverlichting brandt ook samen met de dimverlichting......!

Geplaatst

Die van mij ook.. Europese regelgeving zegt dat af fabriek niet zouden mogen branden samen met het dimlicht en aftermarket leds MOETEN dit wel doen..

Lampen zijn mooi zo.. Ik dacht dat ze ronde de € 299,- zitten.

Geplaatst

De originele Kia accessoire-leds zijn stadslicht vervangers. GEEN Dagrijverlichting. Stadslicht mag niet als enige gevoerd worden en moet blijven branden wanneer dimlicht gevoerd wordt.

Op nieuwe voertuigen met dagrijverlichting gaat de dagrijverlichting minder sterk branden wanneer dimlicht wordt ingeschakeld om dan samen met de dimlichten als stadslicht te fungeren.

Geplaatst

Dat wordt zoeken. Voor KIA is helaas niet veel qua tuning voorhanden. Kijk eens op Franse sites. Zij zijn in Europa iets bedrevener dan in de Lage Landen.

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...