r.vanrookhuizen Geplaatst 26 Oktober, 2011 Geplaatst 26 Oktober, 2011 WEET iemand hoe je de stadlicht lampjes voor(uit de koplampen) eruit krijgt.?. Dingen zitten vast en de handleiding brengt mij niet verder. Ik wil ze vervangen. Ronald Quote
Crum Geplaatst 26 Oktober, 2011 Geplaatst 26 Oktober, 2011 fittingen zitten volgens mij gewoon geklemt in de koplamp, dus wat trekken. (er vanuit gaan dat je het laatste type picanto hebt...) Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 27 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2011 Heb inderdaad laatste type. En redelijk kracht ,maar die dingen bewegen wel maar verder niet,draaien helpt ook niet. Ik wil de boel niet stuk trekken vandaar dat ik iemand zoek die het WEET. Bedankt Ronald Quote
bigmac Geplaatst 31 Oktober, 2011 Geplaatst 31 Oktober, 2011 ik heb vorige maand een koplamp en dagrijlamp laten vervangen (iemand had er 'n miniscule krasjes op gemaakt en zijn verzekering betaalde) en ik heb gevraagd of ik deze lampunits terug mocht indien ze anders vernietigd zouden gaan worden. Deze moet ik nog ophalen, dan zou ik kunnen kijken hoe het stadslampje er in zit. Quote
bigmac Geplaatst 1 November, 2011 Geplaatst 1 November, 2011 Ik heb 'm zojuist opgehaald (enkel de koplampunit; de dagrijverlichting hadden ze toch al weggegooid ) Vanavond thuis zal ik 'm eens bekijken en misschien 'n fotootje maken van de achter/binnenkant van de unit. Het is dezelfde lamp als die in jouw Picanto zit. Quote
bigmac Geplaatst 1 November, 2011 Geplaatst 1 November, 2011 Het is eigenlijk gemakkelijk; de lamp van het stadslicht zit samen met het dim/groot-licht achter een ronde draaidop; het stadslichtlampje kun je er met enig wrikken uittrekken; het is gewoon een rond gat waar deze in zit (zie foto) en de het lamphoudertje heeft iets van 'n verdikking waardoor deze goed klemt. Misschien dat de foto je iets meer wegwijs maakt. Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 2 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2011 Heb je het eruit gekregen? Dan zal ik dus geweld moeten gebruiken. Ronald Quote
bigmac Geplaatst 2 November, 2011 Geplaatst 2 November, 2011 ja, ik heb 't lampje er uit gekregen; het zit enkel geklemd, dus met een beetje geweld/wrikken/draaien lukt het wel. Je ziet het lampje op de voorgrond; en het ronde gat waar het in zat bij de rode pijl. Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 2 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2011 He,he............. Uiteindelijk met bloed,zweet en net geen tranen en een heel stuk achteruitbidden heb ik ze los gekregen. De Ledjes zitten erin. Die Koreaanse lampjes zetter heeft zich vast een lolletje beloofd. Dingen bewogen wel maar O,O,O. wat klem. Bedankt MAC! Ronald Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 He,he............. Uiteindelijk met bloed,zweet en net geen tranen en een heel stuk achteruitbidden heb ik ze los gekregen. De Ledjes zitten erin. Die Koreaanse lampjes zetter heeft zich vast een lolletje beloofd. Dingen bewogen wel maar O,O,O. wat klem. Bedankt MAC! Ronald Hoe strakker hoe beter, anders komt er alleen maar vocht in. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.