Jump to content

Kofferbak verschil....?

Remko .me

Recommended Posts

Wat lees ik tot mijn verbazing in de folder;Bagagenet inclusief opbergruimte onder bagageruimte. Alleen bij super pack, duurste versie. Wat ik heb dus, maar dat kan toch niet serieus waar zijn? wat is dan het wezenlijke verschil? Ik bedoel dan opbergruimte onder bagageruimen. Ik heb een dubbele bodem, dus. 1 die om hoog kan en laag, daaronder zit klein (lees 5cm) ruimte. Hoe zit dit bij jullie anders dan? Ben gewoon benieuwd.

Hahaha, nou super pack rockt gewoon.Maar serieus, daar kan toch geen wezenlijk verschil inzitten lol.

Ik heb alle mogelijke opties gekozen, dus heb ik het wel, maar kan me geen voorstelling maken bij wat de andere dan hebben, ik bedoel een kofferbak, is een kofferbak toch, lol

Mijn picanto heeft ook zo'n dubbele bodem, maar volgens mij gaat dat ten koste van je oorspronkelijke bagageruimte. Ik bedoel: anders had je zo'n 25 liter meer ruimte, want die vakjes zijn te klein voor bv een trekhaak of paar schoenen. Een paraplu kan dan weer wel.

....maar volgens mij gaat dat ten koste van je oorspronkelijke bagageruimte. Ik bedoel: anders had je zo'n 25 liter meer ruimte, want die vakjes zijn te klein voor bv een trekhaak of paar schoenen. Een paraplu kan dan weer wel.

Dan heeft de Venga dat beter voor elkaar. Daar kun je echt van alles onder de bodemplaat in de vakken stoppen.

Ik noem een autokluis, accukabels, afneembare trekhaak, pechhulpset(rol), 3 dekens, paraplu, reservelampenset,

accuoplaadset, 4 gevarenhesjes, witte nummerplaat, gevarendriehoek, gebruiksaanwijzingen, sleepkabel, extra

reserve wielmoeren reservewiel, enz. En nog hou ik ruimte over.

@ Remko: Jij kan die plaat naar onder schuiven, in de minder luxe versies zit die omlijsting, dus ook die plaat er niet in.

Om eerlijk te zijn, hadden ze die dubbele bodem in de Super pack niet in hoeven doen want in bv de plus pack heb je meer ruimte !

• 2 months later...

Kan die dubbele bodem er ook uit? Ik bedoel; stel dat je bv op vakantie liever een iets diepere kofferbak hebt (zo groot is die nu ook niet bij een Picanto ;)) Ik zou natuurlijk zelf kunnen kijken, maar de auto staat 300 m verder op en het is flink koud.