Ga naar inhoud

Remko.me's Poetscollectie


Remko .me

Aanbevolen Berichten

@Lique, Tasje kan je bestellen op www.carclean.nl.

@Remko, Nog een paar spulletjes erbij en je bent mij voorbij..;) En compressor bijv. om pneumatisch te werken.. PM me eens je adres. Dan stuur ik je wat op om te testen wat in Europa nog niet te verkrijgen is..

Voor de rest keep up the good work..

Link naar reactie
Delen op andere sites


tasje vind ik allerschattigst.....waar scoor je zoiets, want dit zier er toch leuker uit dan die grote emmer waar wij alles nu in dumpen. :)

Ik wilde ook zo'n tas aanschaffen, maar nu die allerschattigst wordt genoemd.....laat maar zitten!B)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haha!

Nice Nice.

BTW je hebt een pracht auto Smart!

@Angelique;

http://www.carclean.nl/product/Dodo_Juice/Detailing_Bag_Tooled_Up_DJTUBAG_101689.aspx - vind ik persoonlijk erg cool!

Hier heb je alles tassen, http://www.carclean.nl/producten/Accessoires/Opbergtassen.aspx --- ik heb hem uit England gehaald, stukken goedkoper. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net de auto even schoongemaakt, binnen en buiten. Echt een top wax zit er nu op, hijs enorm snel schoon.

Velgen staan ook in de wax, dus die krijg je zo met water erg makkelijk schoon.

Afspoelen met gedestilleerd water is fijn, dus even snel naar de wasbox gereden met twee emmers.... shampoo en emmer met water.... schoonmaken met mijn geweldige (microviber) spons en afspoelen met gedestilleerd water...... nu staat hij voor de deur te drogen.. :P

IMG_2507.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

Ik dacht dat ik de poetsgek was van Heiloo en omstreken maar jij wint het.

Van huis uit ben ik opgegroeid met Valva wash&shine, de groene fles Turtle Wax en als je krassen had Commandant cleaner 3,4 of 5.

Voor het zwaardere werk gebruikte ik een Kinzo poestmachine.

Dat werkte 29 jaar prima tot ik een Zwarte Hyundai Tucson kocht. Een zwarte auto en wit opdrogende wax, je snapt dat de oude vertrouwde Turtle wax niet lekker werkt.

Toen ik bij de Autoshop kwam voor nieuwe spullen adviseerde de verkoper mij Turtle Wax ICE en ging naar huis met de Shampoo en Polish kit.

Later kwamen daar de Velgen en interieurreiniger bij.

Ik moet zeggen dat ik hier best tevreden over ben. Van de witte wax waas heb je geen last meer.

De Tucson is verkocht en er staat nu een Venga voor de deur en jawel met Waxoil er op. (even een onoplettendheid van mij)

Nu ga ik binnenkort deze wel weer in de Turtle wax Ice zetten maar een echt lekker cleaner hebben ze niet.

De oude vertrouwde zwaar verwerkende Commandant wil ik eigenlijk niet meer gebruiken ondanks ik nu een betere Ferm poetsmachine hebt.

Wat zou jij in mij geval gebruiken wat er zijn tegenwoordig zoveel nieuwe produkten dat je ziet bij door de bomen het bos niet meer.

Ik ben jaloers op je koffer. :D:D

Ik werk met het twee emmer systeem. :blink:

groet,

de Warmentuuter.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey WT wat herkenbaar!:lol:

Met mijn zwarte Hyundai Tucson was ik ook niet tevreden over de normale 'witte waas' waxen

en ben toen op aanraden van het Tucson forum overgestapt op de Turtle Wax Ice. Een prima

olieachtige was met snelle verwerking en goede bescherming. Zelfs de rubbers en de zwarte

kunststofdelen deed ik ermee. Inmiddels overgestapt op Mequiar's, maar nog steeds een fles

Wax Ice hier staan voor tussendoor. Kan zelfs in de volle zon gebruikt worden. Perfect spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind maguaires qua prijs te hoog soms en product presteerde soms niet goed tegenover de andere merken.

Ik raad je aan is advies in te winnen bij carclean, daar heb ik in het begin enorm veel gehad aan die gasten. Je kunt dat bedrijf vragen, gratis advies zeg maar, langsrijden is geen probleem.

Maar wat ne precies willen aanschaffen? Ik wil ook wel kijken welke producten interessant voor je zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

Hoi Remco,

De goede wax heb ik wel gevonden denk ik in Turtle wax Ice.

Maar wat ik zeker twee keer per jaar doe is de auto cleaneren. (voorjaar en najaar)

Daar gebruik ik Commandant voor maar dat werkt zwaar om in en uit te poetsen.

En als je wat ouder wordt zoek je daar een lichtere methode voor.

Tenminste als die er is.

Of misschien is de oplossing wel om poetspads en de speciale uitpoetsdoeken te gebruiken.

Nu is het vaak een oude t-shirt, thee of handdoek.

Voorheen had je in Alkmaar de Otomax zitten en die konden je altijd van heel goed advies voorzien.

Alleen die is er niet meer.

Vandaar dat ik een beetje zoekende ben naar de juiste cleaner.

groet,

de Warmentuuter

Link naar reactie
Delen op andere sites


.....Maar wat ik zeker twee keer per jaar doe is de auto cleaneren. (voorjaar en najaar)

Daar gebruik ik Commandant voor maar dat werkt zwaar om in en uit te poetsen.

Oef WT, met Commadant de auto cleanen is nou niet bepaald een prettige en juiste klus.

Als ik jou was dan zou ik overstappen op Meguiar's NXT 2.0, te koop bij Halfords. Een was

die licht op te brengen valt, en zeer makkelijk uitpoetsbaar is. Dat scheelt je enorm in tijd

en spierkracht. Ik gebruik het nu 1 jaar en ben dik tevreden met dit spul.

Suc6 ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

pfffffffff wat een geld geven jullie uit,ik werk al jaren gewoon goed schoonspuiten dan met verdunde siliconen inspuiten afnemen met een goede zeemleer en klaaarrrrr.kunststof delen inwrijven met lijnolie perfecto.

enig idee wat er aan anti rimpel crème wordt uitgegeven :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...