Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio 1.2 Plus-Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, hij heeft de eerste kleine beurt gehad :) Niets te melden! Daarnaast is mijn voorbumper gerepareerd want die had ik over een stoepje heengeschaaft :(

Binnenkort gaat er weer flink wat uren gewassen, gedroogd, gekleid, gepolisht en gewaxt worden! Kijk nu al uit naar het resultaat. 

• Like 2
Geplaatst

Poetsen, heb een Meguiars pakketje gekocht....

IMG_2845_zps28a6d41b.jpg

• Like 1
Geplaatst

Netjes! Ik wilde gisteren mijn phantoms pakken voor de wissel naar zomerbanden....Zitten ze allemaal onder de oxidatie! Ben al naar de dealer gegaan en krijg 4 nieuwe phantoms. 

• 4 maanden later...
Geplaatst

Lang niets gepost...

Zat laatst opeens een deukje in mijn auto. Helaas op de knik en zonder briefje :(

75429E87-904D-4EA8-9EC5-35D5836533FB_zps

Tijdje terug maar Chrome spiegels geplakt, handvaten, nieuwe strip in de ondergrille en hopelijk deze zomer nog wat kleine dingen.

Woensdag en donderdag zeer lang gewassen, gereinigd, gepolisht en gewaxed :) sponsored by poor boys en meguairs

CFCE2679-426C-4537-B415-B862BFFA9BFB_zps

D1DDBBA7-2F7F-4831-83E1-F9CBDE8C79F3_zps

923BB8B6-59AE-4922-B58B-F6285821883A_zps

988AB6EE-7CCD-4055-9006-A2B24686989B_zps

DD2B661D-BC07-41D1-8C52-44C0B55F91A1_zps

Geplaatst

ik had ook krassen op mijn voorruit en een flinke deuk in mijn deur

ook geen briefje achtergelaten.

gewoon effe een baksteen gepakt en door de ruit geramd.

alles laten maken voor 150 euro  eigen risico ook uitdeuken en spuiten met garantie 5 jaar

en heb nog steeds no claim 80% + bonus

geweldig gewoon na 35 jaar schadevrij rijden.

en betaal maar 200 euro per jaar all risc inclusief diefstal brand stormschade ruitbreuk e.d

das nog geen 20 euro per maand

Geplaatst

Tom, mooi gepoetst!

Ik had ook zo'n soort deuk, heel lelijk!

Netjes laten uithalen voor 7 tientjes...... beter dan je eigen risico en verlies van schadevrije jaren.

Geplaatst

@Remko .me

lees eens goed

ik had een baksteen tegen mijn portier met hele flinke deuk en  flinke kras op vooruit

schade zonder all risc was  voor de deur alleen al 700 euro uitdeuken en spuiten

nu met nieuwe voorruit en uitdeuken spuiten 150 euro en niks no claim kwijt.

dus goedkoper dan jou deukje ter grote van een euro

ik had zeker 20 cm deuk in portier en diep

alleen 10 punten van mijn bonus af

ik rijd al 35 jaar schadevrij dus veeel no claim + bonuspunten

• 1 jaar later...
Geplaatst

Beste allemaal,

Na vele jaren op dit forum te hebben gepost, maar vooral de laatste jaren te hebben gelezen, ga ik dit forum verlaten. 

Morgen ga ik de Rio inruilen op een Peugeot 208 GTI.

Ik heb vele jaren genoten van het rijden in mijn Rio, maar wilde wel eens wat vlotters. Ik heb met veel plezier dit forum gevolgd en leuke dingen met meerdere leden meegemaakt. 

Ik zal nog wel zo nu en dan lezen, maar niets meer posten. 

Bedankt voor alles en veel plezier verder op dit forum!

Groeten,

Tom

Gast Vitara 2
Geplaatst

Spijtig om te horen dat je vertrekt. Maar is wel een mooie stap naar een 208gti.

Post je nog wel even foto's van je nieuwe bolide

Geplaatst

Ik zal nog wel zo nu en dan lezen, maar niets meer posten. 

Tom

Veel plezier met je nieuwe auto !

en eh, er zijn hier meer gedoogde leden :wink:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Morgen ga ik de Rio inruilen op een Peugeot 208 GTI.

Tom veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst

en eh, er zijn hier meer gedoogde leden :wink:

Uhhhh die club wordt alleen maar groter.  :roll:

Dus Tom welkom bij de club gedoogden :-)

Geplaatst

Nou vooruit dan, misschien nog even een gedoogde meelezer :)

Hierbij een paar fotootjes van de eerste dagen. Heerlijk vlotte auto en kwalitatief weer een stapje beter dan de Rio.

IMG_1889_zpsan6bnmkd.jpg

IMG_1890_zpswtl8q3qc.jpg
IMG_1881_zps9uuiqefm.jpg
IMG_1878_zps5zplcwdh.jpg
Gast Vitara 2
Geplaatst

Dat ziet er echt goed uit......

Mooie keuze hoor, heel veel plezier met je nieuwe bolide.

Geplaatst

Echt een leuk wagentje. Die zal ook wel ietsje sneller dan de Rio zijn.

En toch weer die rode bies onder de grill

Geplaatst

Ziet er goed uit !

We zijn benieuwd naar verbruik, prestaties, garantie, kaartupdates en meer :wink:

Eerste ervaringen zijn bijzonder positief.

Kaartupdates zijn gewoon via verschillende fora te downloaden, evenals software updates voor het touchscreen.

Garantie heb ik een jaar, aangezien de auto nog geen 4 jaar oud is (2 jaar en 11 maanden oud) en nog geen 80.000 gelopen heeft (33.500 gelopen).

Auto is bijzonder goed onderhouden. Heeft altijd periodiek onderhoud gehad, dus nooit op kilometrage naar de garage geweest. Zo ongeveer 10.000 per jaar gereden. 

Prestaties zijn heerlijk. Rond de 6,5 seconden naar de 100 als je windje in de rug hebt en goed weet te schakelen. Het voelt allemaal luxe, solide en sportief aan. 

Wat betreft topsnelheid heb ik nog niet alles getest. Ben even tot de 210 gereden en had nog wat over.

Gisteren vervolgens getankt en volgens boordcomputer was het verbruik 6,5. Realistisch verbruik was 7,35 liter op 100 km. Dat vind ik best netjes voor een 1.6 die de laatste dagen zo nu en dan op zijn staart is getrapt :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...