RioTom Geplaatst 18 Maart, 2014 Geplaatst 18 Maart, 2014 Nou, hij heeft de eerste kleine beurt gehad Niets te melden! Daarnaast is mijn voorbumper gerepareerd want die had ik over een stoepje heengeschaaft Binnenkort gaat er weer flink wat uren gewassen, gedroogd, gekleid, gepolisht en gewaxt worden! Kijk nu al uit naar het resultaat. 2 Quote
RioTom Geplaatst 18 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2014 Aan het poetsen of een kapotte bumper? Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2014 Geplaatst 18 Maart, 2014 Poetsen, heb een Meguiars pakketje gekocht.... 1 Quote
RioTom Geplaatst 21 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Maart, 2014 Netjes! Ik wilde gisteren mijn phantoms pakken voor de wissel naar zomerbanden....Zitten ze allemaal onder de oxidatie! Ben al naar de dealer gegaan en krijg 4 nieuwe phantoms. Quote
RioTom Geplaatst 25 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 25 Juli, 2014 Lang niets gepost... Zat laatst opeens een deukje in mijn auto. Helaas op de knik en zonder briefje Tijdje terug maar Chrome spiegels geplakt, handvaten, nieuwe strip in de ondergrille en hopelijk deze zomer nog wat kleine dingen. Woensdag en donderdag zeer lang gewassen, gereinigd, gepolisht en gewaxed sponsored by poor boys en meguairs Quote
blackie Geplaatst 25 Juli, 2014 Geplaatst 25 Juli, 2014 ik had ook krassen op mijn voorruit en een flinke deuk in mijn deur ook geen briefje achtergelaten. gewoon effe een baksteen gepakt en door de ruit geramd. alles laten maken voor 150 euro eigen risico ook uitdeuken en spuiten met garantie 5 jaar en heb nog steeds no claim 80% + bonus geweldig gewoon na 35 jaar schadevrij rijden. en betaal maar 200 euro per jaar all risc inclusief diefstal brand stormschade ruitbreuk e.d das nog geen 20 euro per maand Quote
Remko .me Geplaatst 26 Juli, 2014 Geplaatst 26 Juli, 2014 Tom, mooi gepoetst! Ik had ook zo'n soort deuk, heel lelijk! Netjes laten uithalen voor 7 tientjes...... beter dan je eigen risico en verlies van schadevrije jaren. Quote
blackie Geplaatst 26 Juli, 2014 Geplaatst 26 Juli, 2014 @Remko .me lees eens goed ik had een baksteen tegen mijn portier met hele flinke deuk en flinke kras op vooruit schade zonder all risc was voor de deur alleen al 700 euro uitdeuken en spuiten nu met nieuwe voorruit en uitdeuken spuiten 150 euro en niks no claim kwijt. dus goedkoper dan jou deukje ter grote van een euro ik had zeker 20 cm deuk in portier en diep alleen 10 punten van mijn bonus af ik rijd al 35 jaar schadevrij dus veeel no claim + bonuspunten Quote
RioTom Geplaatst 16 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2016 Beste allemaal, Na vele jaren op dit forum te hebben gepost, maar vooral de laatste jaren te hebben gelezen, ga ik dit forum verlaten. Morgen ga ik de Rio inruilen op een Peugeot 208 GTI. Ik heb vele jaren genoten van het rijden in mijn Rio, maar wilde wel eens wat vlotters. Ik heb met veel plezier dit forum gevolgd en leuke dingen met meerdere leden meegemaakt. Ik zal nog wel zo nu en dan lezen, maar niets meer posten. Bedankt voor alles en veel plezier verder op dit forum! Groeten, Tom Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 16 Mei, 2016 Geplaatst 16 Mei, 2016 Spijtig om te horen dat je vertrekt. Maar is wel een mooie stap naar een 208gti. Post je nog wel even foto's van je nieuwe bolide Quote
bigwade Geplaatst 16 Mei, 2016 Geplaatst 16 Mei, 2016 Ik zal nog wel zo nu en dan lezen, maar niets meer posten. Tom Veel plezier met je nieuwe auto ! en eh, er zijn hier meer gedoogde leden Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 16 Mei, 2016 Geplaatst 16 Mei, 2016 Morgen ga ik de Rio inruilen op een Peugeot 208 GTI. Tom veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst en eh, er zijn hier meer gedoogde leden Uhhhh die club wordt alleen maar groter. Dus Tom welkom bij de club gedoogden Quote
RioTom Geplaatst 21 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2016 Nou vooruit dan, misschien nog even een gedoogde meelezer Hierbij een paar fotootjes van de eerste dagen. Heerlijk vlotte auto en kwalitatief weer een stapje beter dan de Rio. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Mei, 2016 Geplaatst 21 Mei, 2016 Dat ziet er echt goed uit...... Mooie keuze hoor, heel veel plezier met je nieuwe bolide. Quote
Jordan Geplaatst 21 Mei, 2016 Geplaatst 21 Mei, 2016 Echt een leuk wagentje. Die zal ook wel ietsje sneller dan de Rio zijn. En toch weer die rode bies onder de grill Quote
bigwade Geplaatst 21 Mei, 2016 Geplaatst 21 Mei, 2016 Ziet er goed uit ! We zijn benieuwd naar verbruik, prestaties, garantie, kaartupdates en meer Quote
RioTom Geplaatst 22 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2016 Ziet er goed uit ! We zijn benieuwd naar verbruik, prestaties, garantie, kaartupdates en meer Eerste ervaringen zijn bijzonder positief. Kaartupdates zijn gewoon via verschillende fora te downloaden, evenals software updates voor het touchscreen. Garantie heb ik een jaar, aangezien de auto nog geen 4 jaar oud is (2 jaar en 11 maanden oud) en nog geen 80.000 gelopen heeft (33.500 gelopen). Auto is bijzonder goed onderhouden. Heeft altijd periodiek onderhoud gehad, dus nooit op kilometrage naar de garage geweest. Zo ongeveer 10.000 per jaar gereden. Prestaties zijn heerlijk. Rond de 6,5 seconden naar de 100 als je windje in de rug hebt en goed weet te schakelen. Het voelt allemaal luxe, solide en sportief aan. Wat betreft topsnelheid heb ik nog niet alles getest. Ben even tot de 210 gereden en had nog wat over. Gisteren vervolgens getankt en volgens boordcomputer was het verbruik 6,5. Realistisch verbruik was 7,35 liter op 100 km. Dat vind ik best netjes voor een 1.6 die de laatste dagen zo nu en dan op zijn staart is getrapt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.