Ga naar inhoud

Waxoil


raoul_35

Aanbevolen Berichten

hoi,

ik heb wel gebruik gemaakt van de wax oil behandeling , de kia 'straalt' ........( kan niet vergelijken hoe het is zonder behandeling.)

ik heb een kia picanto met rode ( signal red mettalic) lak en hoop dat die kleur hierdoor mooi strak blijft!

daarbij is 'vuil' gemakkelijk te verwijderen met een beetje water.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien een stomme vraag: hoe kun je zien of de dealer inderdaad de wax oil behandeling bij aflevering heeft uitgevoerd? Ik heb er voor betaald, maar ik zie of merk het eigenlijk nergens aan.

Helaas ben jij niet de enige die dit is overkomen. Normaal gesproken ontvang je een garantiecertificaat,

instructies van de dealer hoe om te gaan met de lak en een Waxoylsticker in de deur. Voor die prijs mag

je het voorgaande minimaal verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook geen wax oil besteld, dit komt omdat ik drie jaar geleden ook een nw auto gekocht had en bij het afleveren van mijn auto mijn lak helemaal voorzien was van draaiende krassen.

Verkeerd gepoets,t ik neem geen risico meer (de auto was al betaald en veel problemen met de dealer gehad) :nono::hammer::hang:

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Nog een vraagje in het kader van de afleveringskosten: mag een dealer die zelf bepalen, of moet ie zich houden aan de bedragen die Kia op zijn website heeft staan? Daar staan namelijk voor alle zaken duidelijke bedragen vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog een vraagje in het kader van de afleveringskosten: mag een dealer die zelf bepalen, of moet ie zich houden aan de bedragen die Kia op zijn website heeft staan? Daar staan namelijk voor alle zaken duidelijke bedragen vermeld.

De website bedragen

Wax-Oil vergeten aub..

Ga er lekker van eten, nadat je de auto hebt opgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag de Kia dealer bezocht, omdat ik ontdekte dat de afleveringskosten ruim hoger waren, dan op de Kia website stond vermeld (prijzen 2011 uiteraard, omdat ik mijn Kia toen heb gekocht)

Ik dacht dat er wellicht een wax-oil behandeling was gedaan, maar niet dus. Verklaring dealer over de hogere kosten: we hebben onze eigen afleveringskosten. Die zijn 120 euro hoger, omdat we (jawel!) een litertje olie bij de set hebben gevoegd en een dope bij de brandstof hebben gedaan bij aflevering. Hij noemde de mattenset ook nog, maar realiseerde zich, dat die al in het standaard pakket zit. Hmmmm... ik denk er het mijne van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Koops is een dealercluster van vele merken en niet een echte Kia merkdealer alleen

http://www.koops-furness.nl/

Vandaar wellicht de andere afleverings kosten.

Zelf zou ik bij zo'n mega-tent niet zo gauw kopen.

Verder dienen ze zich als Kia dealer aan de Kia prijzen te houden, ook w.b. aflevering.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mattenset zit in het afleveringspakket en die additieven met litertje olie hebben dus de hoofdprijs gekost.

Ik zou mij belazerd en bekocht voelen als klant van Koops.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij kun je dit gewoon annuleren, want de dealer(poetser) brengt dit goedje achteraf op de auto aan.

Tenzij je natuurlijk duidelijk hierom hebt gevraagd, want dan is de dealer niet verplicht tot enige compensatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even een vraagje: ik heb vorige maand getekend maar wil toch geen waxoil, kan je dit dan nog annuleren??

Hans

van Werkhoven ?

Gewoon annuleren hoor.

Lijkt me geen probleem

Zeg je gewoon dat je een rubberen bagagemat wilt hebben in plaats van......

Doe Jan de groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het was natuurlijk niet mijn bedoeling om de dealer Koops in Deventer zwart te maken. Ik ken die dealer niet, misschien is de service na aankoop wel top! Dat gaan we in de toekomst zien.

Maar ik heb wel mijn bedenkingen over de meerwaarde in aflevering van een liter olie en een benzine additief. Wat ook nog eens 120 euro extra moet kosten. Volgens mij hebben additieven in benzine geen functie bij een nieuwe - en dus brandschone - motor. Daarbij is die toevoeging er na 1 tankbeurt alweer uit. Er is nooit meer te controleren of dit echt is toegevoegd. Het zou netjes zijn geweest als de dealer de extra dingen even op de rekening had gespecificeerd, of - beter nog - hier vooraf toestemming voor had gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ehhh ik denk dat jan boos is , wil van geen wijken weten HET MOET VAN KIA want hij moet dat ook verplicht afnemen?? vind ik persoonlijk raar, ik heb nu gezegd dat ik het niet op de auto wil en moet het pakketje maar er los bijlveren , ga nog wel ff met kia nederland contacten.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...