Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat mag wel ook voor dat belachelijke extra bedrag dat ze voor een poetsbeurtje vragen dat zowiezo al bij de aflevering hoort en dus toch al betaald is.

Het was het eerste dat ik uit de offerte liet schrappen !

Maar heeft er ooit al een Kia eigenaar een beroep op die garantie proberen te doen?

En met welk resultaat?

Is er uitbetaald of met de kleine lettertjes het bos in gestuurd?

Ik verneem graag mijn ongelijk!

Bij de Internetshops is het al in opspaak geweest extra’s als verzekeringen (bij reizen etc.) automatisch aan te vinken. De gedragscode is dat je zelf actief moet kiezen. Dit is nu hetgeen mij tegenstaat bij Kia. Bij elke offerte bij welke dealer dan ook is de Waxoil behandeling ad € 195,- aangevinkt en moet je er zelf om vragen om het er uit te halen. Elke dealer gebruikt hetzelfde offerteprogramma (van Kia of de importeur?)

Verder vind ik het een prima merk en heb een vriendelijke dealer die zich meteen hiervoor verontschuldigde.

tuurlijk er moeten centjes verdiend worden daar

net als die afleverkosten daar zitten ook versekering en transportkosten in dus ik tegen mijn dealer van laat die maar zitten ik haal me auto zelf wel op zeg maar waar en waneer

die gast ging zowat steil schter over hahahah dus die kosten heb ik ook niet betaald en dat sponsie heeft ie ook van me gahad heb er nog een stuk of

dus die heb ik ook niet betaald maar hij heeft het wel uitgevoerd

kijk dat is zaken doen

Geplaatst

tuurlijk er moeten centjes verdiend worden daar

net als die afleverkosten daar zitten ook versekering en transportkosten in dus ik tegen mijn dealer van laat die maar zitten ik haal me auto zelf wel op zeg maar waar en waneer

die gast ging zowat steil schter over hahahah dus die kosten heb ik ook niet betaald en dat sponsie heeft ie ook van me gahad heb er nog een stuk of

dus die heb ik ook niet betaald maar hij heeft het wel uitgevoerd

kijk dat is zaken doen

Je hoeft niet boos te worden hoor!

Geplaatst

Je hoeft niet boos te worden hoor!

nee hoor juist niet vind dat je gelijk hebt maar hun doen dat om omzet te genereren

en wij willen onze auto zo goed koop mogenlijk zo ook ik maar dat had je denk ik al begrepen aan me verhaaltje

ik vind die waxoil wel goed spul doe het zelf 1x perjaar ongeveer vandaar dat ik ook nag van die sponjes heb is veel goedkoper dan die 195 euro

en net als wat jij al zij als je garantie wil dan heb je een uitdaging

dus het was geen aanval hoor maar meer dat ik het met je eens bent en dat ik nogmeer heb bespaard op kosten die ik onzin vind en onnodig

maar als je het niet weet dan betaal je ze gewoon

Gast Jeroen66475
Geplaatst

Bij elke offerte bij welke dealer dan ook is de Waxoil behandeling ad € 195,- aangevinkt en moet je er zelf om vragen om het er uit te halen. Elke dealer gebruikt hetzelfde offerteprogramma (van Kia of de importeur?)

Nou er bestaan uitzonderingen want de dealer waar ik hem kocht doet standaard géén waxoil behandeling...het kan dus wel ;)

Geplaatst

Nou er bestaan uitzonderingen want de dealer waar ik hem kocht doet standaard géén waxoil behandeling...het kan dus wel ;)

Dat zijn de goeie!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo,

Ik heb bij de aflever kosten afgedongen op de waxoyl behandeling a 195 euro,

wat mij ook gelukt is!

Maar toen ik thuis kwam en de offerte eens beter bekeek was de 195 euro eraf,

maar ook de waxoyl behandeling!

Ik de volgende dag terug en de dealer zij tegen mij,dat ik de waxoyl zo en zo krijg

omdat dat standaard is en zij geen een kia zonder waxoly behandeling leveren!

IK heb dit dan ook zwart op wit laten bevestigen!

Toen ik mijn kia ging halen zat er echter geen sticker op en vroeg hierom,en dit vond de verkoper overbodig,

maar ik kon er wel een krijgen als ik dit wilde!!!

Ik zei toen nee dat hoeft niet,ik vertrouw je zo wel!

Geplaatst

Wat wil je nou..

Niet betalen voor Waxoyl beurt,

De Waxoyl beurt sowieso niet,

De Waxoyl beurt wel maar er niet voor betalen..?

• 2 maanden later...
Geplaatst

ook hier! nergens een stikcker of iets vd waxoil..

ohja die was de poetser er vergeten in te doen, hier, heb je de pas met garantie... ajuu!

tja zit het er nou op of nie.. we gaan maar van het goede uit.

Geplaatst

hahah ik mailde ook hierover omdat ik op de rio meeting al die stickers zag...veelste lelijk en opvallend die stickers dus blij dat ik hem niet heb maar mijn auto heeft dus echt geen waxoil dat weet ik zeker. ben daar ook voor terug geweest en kon zonder problemen nog zo'n behandeling krijgen... nou bedankt maar ik pas daarvoor, hoef dat spul niet op mijn auto, was hem zelf wel met goeie wax dan is het ook goed al dan niet beter.

Geplaatst

De sticker zit er bij mij niet in en de rest van de garantie heb ik in de hand meegekregen.

Ik ben er inmiddels (bijna) zeker van dat de oil er bij mij op zit.. of iig een wax.

Mn ramen niet ietswat vettig en de druppels rollen er af. maar om daar nou zo'n groot bedrag voor neer te leggen.. Iig heb ik een rode dus hopelijk is het in het voordeel van de kleur... om t hoge bedrag mr goed te praten ;)

Geplaatst

... om t hoge bedrag mr goed te praten ;)

Je moet toch wat.

Je voelt dus dat je je hebt laten belazeren....

Geplaatst

Weet iemand overigens of ze die waxoil alleen in Nederland proberen aan te smeren of doen ze dat in andere landen ook?

Belgie?

Amerika?

Geplaatst

Zover ik weet is alleen Nederland die een Waxoyl behandeling uitvoert. Ik heb het tenminste niet gehad.. Ik heb ook geen sticker ergens en ook geen certificaat.

Geplaatst

Je moet toch wat.

Je voelt dus dat je je hebt laten belazeren....

t product zit er op dus dat is goed, maar de prijs is naar mijn inzien hoog.

maar dit lul ik dus achteraf.. had er eerder over moeten nandenken ;)

Geplaatst

Ja had ik ook moeten doen, ik heb het als korting gekregen alleen hebben ze ook de waxoil vergeten heb ik het idee. ik kan het alleen niet testen en daar weten ze het blijkbaar ook niet.

Geplaatst

Ja had ik ook moeten doen, ik heb het als korting gekregen alleen hebben ze ook de waxoil vergeten heb ik het idee. ik kan het alleen niet testen en daar weten ze het blijkbaar ook niet.

meestal merk je dat meteen als je in de regen rijd en je zet je ruitenwisser aan dan krijg je net als of je een beslagen raam hebt

als of je een dikke laag was er op hebt

als je dat ziet dan zit het er wel op ik vind dat namen lijk erg irritant en dat duurt een beste tijd voor dat dat weg is ze smeren het ook over je ramen heen

Geplaatst

Zover ik weet is alleen Nederland die een Waxoyl behandeling uitvoert. Ik heb het tenminste niet gehad.. Ik heb ook geen sticker ergens en ook geen certificaat.

En het belangrijkste: geen 200 Euri's lichter!

Geplaatst

meestal merk je dat meteen als je in de regen rijd en je zet je ruitenwisser aan dan krijg je net als of je een beslagen raam hebt

als of je een dikke laag was er op hebt

als je dat ziet dan zit het er wel op ik vind dat namen lijk erg irritant en dat duurt een beste tijd voor dat dat weg is ze smeren het ook over je ramen heen

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar als de wagens uit Korea komen dan zitten ze onder de vettigheid ter bescherming. Het poetsbedrijf moet dat eraf halen. En daar betaal je onder andere "afleverkosten" voor.

Want je gelooft toch niet dat ze waxoil over de ruiten smeren?

Natuurlijk niet!

Geplaatst

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar als de wagens uit Korea komen dan zitten ze onder de vettigheid ter bescherming. Het poetsbedrijf moet dat eraf halen. En daar betaal je onder andere "afleverkosten" voor.

Want je gelooft toch niet dat ze waxoil over de ruiten smeren?

Natuurlijk niet!

Bij jou dealer Mischien niet maar die van mij wel en mijn monteurs doen dat ook

Je ontkomt er bijna niet aan dus doen ze liever het hele raam dan alleen een randje

En dat merk je dus meteen helaas

Geplaatst

Bij jou dealer Mischien niet maar die van mij wel en mijn monteurs doen dat ook

Je ontkomt er bijna niet aan dus doen ze liever het hele raam dan alleen een randje

En dat merk je dus meteen helaas

Smeren ze het dan ook op de banden, koplampen, achterlichten?

Bij mijn dealer weet ik het niet. Ik heb bedankt voor het aanbod (en Euro 200,- uitgespaard).

Geplaatst

Smeren ze het dan ook op de banden, koplampen, achterlichten?

Bij mijn dealer weet ik het niet. Ik heb bedankt voor het aanbod (en Euro 200,- uitgespaard).

De wielen en banden doen ze niet maar de rest wel

Het vervelende is namelijk dat je die spons nat moet maken en dan een gat

Er in prikt en dan leeg knijpen over je auto dus loopt het toch ook over je lampen

En zo en over je ramen nu kunt het bijna niet voorkomen

Voor de banden hebben we speciaal banden/viniel reiniger

Geplaatst

Hebben we geen rechtsbijstand heren?

Kia NL is hier toch de overkoepelende organisatie..

Daarbij, Kia NL kan dit toch rechtzetten? Zij geven jou een waardebon voor 195 euro en jij geeft hun het waxoyl pakketje.

Kia NL loste het bij mij ook op, bij mijn vorige auto, keurig met waardebon en al.

Ik heb ook mijn rechtsbijstand erop gezet en ik zie het vreugde tegemoet, hoe heb jij Kianl zo gek gekregen ??

Geplaatst

Mijn dealer kwam met het verhaal dat Waxoil meer iets voor metallic lak was en dat we, in het kader van de prijsonderhandelingen, dit gemakkelijk weg konden laten tegen een 200 euro lagere koopprijs voor de Picanto.

Geplaatst

Gelukkig zie ik geen waas op mijn ruit bij regen en aangezien sommige dealers het wel en andere niet doen kan ik ook daaraan helaas niet controleren of het er nu wel of niet op zit.

Ik zal de volgende x nog wel eens met de verkoper praten over de waxoil enz.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...