Paules Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Ik heb sinds september een nieuwe picanto 1.0 comfort Ruik in de auto zo nu en dan een roetlucht. Lijkt er op dat dit voorkomt als de auto koud is en je te veel gas geeft. 2 maal bij de garage gemeld. Zij roken toen niets Wie o wie kent het probleem? Gr Paul Quote
babbel Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Ik heb een Picanto 1.2 en heb dit ook al een enkele keer vaag geroken. Vandaag was het tot 2 keer toe heel erg, had toen wel de airco aan op een hoge stand tijdens het wegrijden vanwege beslagen ramen. Dacht dat het van buiten kwam, maar dat is dus waarschijnlijk niet zo. Als ik het weer ruik zal ik eens langs de garage rijden, die is vlak bij mijn huis. Groetjes, Babbel Quote
Smart Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Misschien de geur van gemonteerde winterbanden? Quote
bigwade Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Misschien de geur van gemonteerde winterbanden? Met dit warme weer... Zou zomaar kunnen, haha. Quote
babbel Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Ik heb wel winterbanden, maar die zitten er al 3 1/2 week onder, dus denk niet dat het daarvan is. Quote
Smart Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Vergis je niet, want ik ruik namelijk af en toe mijn winterbanden in de auto! En die heb ik al sinds oktober 2010 (niet constant hoor). Of dat te maken heeft met de hogere temperaturen, weet ik niet. Quote
bigmac Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Ik heb zomerbanden en ik ruik niets bijzonders. Quote
Recommended Posts