Jump to content

Recommended Posts

Posted

We zitten inmiddels in 2012 en dat heeft wat veranderingen voor de SP3 voor gevolg. De belangrijkste wijzigingen per 1-1-2012 zijn:

- levering van de 2.0 CRDI High Power diesel. Deze is 184pk (gewone 2.0CRDI is 136pk). Het prijsverschil t.o.v. de 138 pk versie ongeacht uitvoering is altijd 1500 euro. Lijkt mij een bijzonder fijn rijdende sloep trouwens.

- prijsverhogingen over de hele linie. De 1.6GDI en 1.7CRDI zijn 200 euro duurder geworden. De 2.0 benzine modellen 500 euro. De 2.0CRDI 300 euro. AWD varianten 1000 euro en Automaat varianten ook 1000 euro. Combinaties daarvan kan je optellen, dus een AWD + Automaat is maar liefst 2000 euro duurder geworden, in sommige gevallen nog iets meer (zoals de diesels). Dus mannen, onze afschrijving blijft binnen de perken :clap:

Prijzen zijn globaal, en kunnen per specifiek model iets verschillen.

Uitrustingniveau's en kleuren blijven hetzelfde (waarom veranderen, model loopt qua verkopen nog steeds als een tiet).

Door deze prijsverhogen en toevoegingen van het High power motor gamma komt de duurste SP3 nu op 48.200. Geen kattepis!

Posted

Geldt dit voor NL, voor BE of voor beiden ?

Posted

Zijn er ook nog wijzigingen doorgevoerd in de modellen die nu worden afgeleverd?

Kan iemand mij bijvoorbeeld vertellen of de claxon nog steeds zo'n schriel toontje heeft ?

Als dit nog niet is aangepast dan bestel ik namelijk alvast een Stebel nautilus...

Guest Timo0103
Posted

Ik ben blij dat ik de high power al bezit maar dan een stuk voordeliger.

Posted

Als dit nog niet is aangepast dan bestel ik namelijk alvast een Stebel nautilus...

Altijd doen, daar kan echt geen Kia Claxon tegen aan..haha!