Guest Angelique Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Gelukkig was het een Hyundai en geen KIa die die plat reed Verder vind ik het gewoon uitermate knap om je auto zo te kunnen parkeren Quote
Alex VB Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Gelukkig geen mens gewond of erger.. Hoe zou het met de hond zijn..? Quote
bowie97 Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Hond heeft het zonder schade overleefd. De eigenaar zal wel een autoschadeherstelbedrijf hebben. Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Dit zou best wel eens een heel duur geintje kunnen worden voor de bestuurder die de hond heeft ontweken. Quote
bigwade Posted January 5, 2012 Author Posted January 5, 2012 De bus chauffeur ? Die kunnen ze toch niks maken, man was aan het werk. Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Hoe kom je daar nou bij. Wanneer jij nalatig bent en grove fouten maakt tijdens het werk dan komt de afrekening echt wel. Of je nou busdriver of president of the United States of Aggression bent. Quote
bigwade Posted January 5, 2012 Author Posted January 5, 2012 Voor dit soort fratsen heb ik als zzp er een verzekering. Ik mag aannemen dat het Duitse busbedrijf iets soortgelijks heeft voor hun personeel .. Quote
Preston Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Het gaat nog een stapje verder... schuldige is de eigenaar van de loslopende hond. Profielschets van de hond is bekend... de chauffeur zei.. hij lijkt sprekend op de hond daarrrr... ( in het filmpje op 1 minuut 12 ) maar dan een andere kleur... Quote
Guest Warmentuuter Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 De hond wordt in de boeien geslagen? Quote
Guest Angelique Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 De hond wordt in de boeien geslagen? Nee hoor, alleen zijn eigenaren mogen voor de schade opdraaien. Lastig alleen, omdat de hond moeilijk te identificeren is, dus het zal er wel op neer komen dat het busbedrijf zelf mag gaan lappen. Quote
bigwade Posted January 6, 2012 Author Posted January 6, 2012 De hond wordt in de boeien geslagen? Ik voorzie een taakstrafje van 3-4 uur.. Quote
Recommended Posts