stephenvdm Geplaatst 1 April, 2012 Geplaatst 1 April, 2012 dat heeft niets te maken met het plus pack maar of je de x-ecutive hebt of de x-clusive en de 18 inch word alleen op de x-clusive standaard geleverd Hmmm, vreemd.., in de nieuwe prijslijst (20 maart 2012) worden namelijk alleen de termen 'Comfort Pack', 'Plus Pack' en 'Super Pack' gebruikt. Termen als 'X-ecutive' en 'X-clusive' worden dus niet meer gebruikt. Ik doelde hierboven overigens op dit 'Super Pack' i.p.v. 'Plus Pack'. Op het 'Super Pack' zitten standaard 18" velgen, ongeacht het type motor.., behalve op de 1.6 GDI (en dat moét een reden hebben). Kies je dus voor de 1.6 GDI incl. 'Super Pack' dan krijg je standaard 17" velgen i.p.v. 18". Quote
Presiozo Geplaatst 1 April, 2012 Geplaatst 1 April, 2012 Ik zou graag het kia logo van mijn phantom 17 inch velgen willen halen. heb er totaal nog niet naar gekeken maar iemand dit ook al gedaan toevallig ? Het liefst zou ik het logo van kia voorop en achterop ook nog vervangen ( niet omdat de buurman niet mag weten dat ik een kia heb ) maar omdat ik een ander logo mooier vindt. Quote
chrichri Geplaatst 1 April, 2012 Geplaatst 1 April, 2012 Het liefst zou ik het logo van kia voorop en achterop ook nog vervangen ( niet omdat de buurman niet mag weten dat ik een kia heb ) maar omdat ik een ander logo mooier vindt. Ja, je kan altijd het logo van BMW of Mercedes eens proberen . Quote
toy Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 Dát ben ik ook van plan! Heb je er wellicht een foto van? Op zich niet erg om het ECOdynamics-logo achterop te hebben, maar het mag wat mij betreft wel wat stijlvoller, professioneler, compacter. Nu ik binnenkort (als het goed is) een nieuwe auto mag uitzoeken (ik rijd nu een Cee'd Sport Wagon), heb ik mijn oog laten vallen op de Sportage 1.6 GDI Super Pack. Maar dat ECOdynamics-logo gaat ervan af! Overigens, in de nieuwe brochure staat dat op de 1.6 geen 18" velgen/banden worden gemonteerd standaard. Weet iemand de reden hiervan? Heeft het met gewicht te maken en/of het B-label? Wil er nl. graag 18" op hebben. Hallo, Daar zat ik dus ook mee en we hebben er onze dealer hierover benaderd en hij gaf aan dat deze velgen niet meer geproduceerd worden. Echt na wat uitzoek werk hebben we ze door onze dealer uit duitsland laten halen bij een collega dealer. Onder de Sportage horen alleen maar 18" velgen. Onze dealer haalt de velgen nu uit duitsland en tja als ik op 100 km een 1 euro extra moet betalen zal mij niet uitmaken. gr jw Quote
Zwijntje Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Ik heb het er vorig jaar ook eens afgehaald om er zo'n Chinees soort afgezakt/geknakt Lexus-logo op te plakken, maar na enige weken toch weer snel opgeplakt, KIA staat toch beter! (en de Chinees begon te verweren). Wel de sportage-letters verwijderd. Die kreeg ik er trouwens niet heel af, dus die komen er nooit meer op Zijn die sportage letters makkelijk te verwijderen en zonder beschadigingen ? Quote
Specialmade Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Zijn die sportage letters makkelijk te verwijderen en zonder beschadigingen ? Ja hoor..... even met de fohn verwarmen en voorzichtig lostrekken. Dit gaat erg makkelijk als je hierbij een visdraad gebruikt. Houd de fohn niet te lang op een plaats maar beweeg deze en zorg ervoor dat het niet te heet wordt. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Of gewoon met flosdraad erachter en wegzagen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.