Jump to content

Nieuwe Kia Rio Graphite gekocht!

Recommended Posts

Posted

Ik heb de Kia Rio nog maar weinig voorbij zien komen in deze prachtige kleur op dit forum, ongetwijfeld omdat ie pas sinds kort eindelijk leverbaar is. In het echt lijkt het nog veel mooier dan op de foto's, al geeft de beursfoto wel een goede indicatie. Wat mij betreft een stuk mooier dan de zwarte versie, je hebt nu een mooie overgang tussen het wit rond de koplampen, de grijze carrosseriekleur en het zwart en chroom van de grille en de banden (de 17" versie, ik heb nu winterbanden). Ik heb er al heel wat lovend commentaar op gehad!

39061121996215475607610.th.jpg

39061121996214808941010.th.jpg

39061121996213142274510.th.jpg

39061121996212808941210.th.jpg

39061121996212475607910.th.jpg

Posted

Cool gefeliciteerd met je aankoop! ik heb ook een Graphite besteld maar moet helaas nog effe geduld ermee hebben !

Posted

Vandaag mij Rio graphite opgehaald, inderdaad een prachtige kleur.

Een goede keus en veel plezier met je nieuwe auto

Posted

@pronounce

Ik zie dat jij ook alle versierselen van de achterklep hebt laten verwijderen. Ziet er mooi en strak uit zo. Mooie kleur! Veel plezier in je Rio.

Posted

Ik rij vandaag ook precies een week in de kleur graphite maar wat een super mooie wagen.

Ik merk wel dat ik veel bekijks heb in de auto.

De Rio rijd ook super lekker en heb nog geen problemen gehad.

In het voorjaar gooi ik er sportvelgen onder want ik wil eerst even het weer afwachten.

Ben er alleen nog niet uit welke het worden, miss de phanton of iets heel anders.

Posted

Ik heb deze kleur ook besteld een hele poos geleden. Maar omdat ik voor de 3 deurs versie ga moet ik nog even geduld hebben. Ziet er erg mooi uit! Gefeliciteerd met de aankoop. :clap:

Posted

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Heb zelf ook nog heel even getwijfeld of ik deze kleur zal nemen,vind 'm erg mooi. Uiteindelijk heb ik toch voor zwart gekozen,en ook zonder 'fratsels' op de achterklep.

Posted

Ik heb hem ook in deze kleur besteld. Als alles goed gaat kan ik hem over een paar weken ophalen :phone: . Ik ben hem idd ook nog niet op de weg tegen gekomen, heb uberhaubt nog geen rio's gezien eigenlijk. Vreemd want er zijn er al behoorlijk wat verkocht zegt men. Zal er wel aan liggen dat ik niet zo veel op de (auto)weg zit.

• 2 weeks later...
Posted

Ik heb 2 weken geleden ook de Graphite besteld. Helaas geeft de dealer een verwachte levertijd van 5 maanden op. Wordt dus waarschijnlijk pas eind mei. :no:

Hij zal wel met de hand in elkaar gezet moeten worden. :detective:

Het is wel zo, dat hoe langer je wacht, hoe leuker het wordt!

Posted

Blijkbaar gaan er binnenkort nog veel in deze kleur rondrijden. Ook wij hebben gisteren zo eentje besteld. Over 7 à 8 weken mogen we hem naast onze Sportage (bijna dezelfde kleur, alleen andere naam - Dark Gun Metal) zetten.

Posted

Ik heb ook een Kia Rio Graphite gekocht half september 2011. Van de week telefoontje gehad van de dealer.

Mag hem vanmiddag ophalen :-).

Gr.

Posted

Prachtige kleur, rij zelf sinds 13 Januari in een Graphite.

Je zult veel plezier gaan beleven aan de Rio.

Posted

Ik heb ook een Kia Rio Graphite gekocht half september 2011. Van de week telefoontje gehad van de dealer.

Mag hem vanmiddag ophalen :-).

Gr.

Dat is nog eens leuk nieuws. :D Veel rijplezier toegewenst.

Posted

Heb vorige week ook een Graphite besteld, verwachte levertijd 8 juni :o. Heb wel een superpack met naviagation pack. Weet niet of de lange levertijd hier aan ligt of dat de algehele levertijd van een Rio zo lang is ?

Posted

heb begin januari een een deep blue besteld met superpack en navigationpack verwachte leverdatum 30 maart 2012 maar dat kan ook zomaar wel wat uitlopen volgens de dealer omdat ik nou juist weer een auto uitgezocht waar niet heel veel vraag naar was, we wachten het af....

Posted

Heb vorige week ook een Graphite besteld, verwachte levertijd 8 juni :o. Heb wel een superpack met naviagation pack. Weet niet of de lange levertijd hier aan ligt of dat de algehele levertijd van een Rio zo lang is ?

16 dec besteld en 20 Jan geleverd dus 4 weken levertijd, dealer had een graphite onderweg, dus geluk gehad!!

Posted

Navigation pack duurt inderdaad wat langer.

Ik rij nu 2 weken in mij Graphite met navigation pack, en dat is echt een aanrader.

Alles werkt prima, zowel de navigatie alsmede de bluetooth.

Het geluid is ook prima door de 2 extra tweeters die in navigation pack worden geleverd.

Je krijgt er zeker geen spijt van dat je het erbij hebt besteld

Posted

Navigation pack duurt inderdaad wat langer.

Ik rij nu 2 weken in mij Graphite met navigation pack, en dat is echt een aanrader.

Alles werkt prima, zowel de navigatie alsmede de bluetooth.

Het geluid is ook prima door de 2 extra tweeters die in navigation pack worden geleverd.

Je krijgt er zeker geen spijt van dat je het erbij hebt besteld

Ik heb ook de navigatiepack besteld.

Weet jij hoe het zit met updates? Bijbetalen of niet?

Hoe werkt de navi in vergelijkenis met bv TomTom?

Posted

Updates zullen uiteraard geld kosten, waarschijnlijk via de dealer bij een beurt.

Had hiervoor in mijn vorige auto een TomTom XL europa, deze werkt net zo goed.

Het enige wat er niet opzit zijn de waarschuwingen voor flitspalen etc.

Voor de rest zeer content met de aanschaf.

Posted

Het lange wachten is begonnen!!

Vandaag een 1.1CRDI graphite besteld + Navigatie pakket en 17 inch LM. De dealer gaf aan dat ik half juni de auto kan verwachten.. erg lang dus! Hopen dat de auto mijn verwachtingen waar kan maken.