jvdpol Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Da's toevallig, ik ook! Precies dezelfde uitvoering als Pipke. Ben benieuwd. Quote
Riofiel Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 Zijn er inmiddels al Graphite-rijders met de 17" velgen die hun foto's willen delen? De enige foto die ik kan vinden met deze combinatie, is die van de beurs. Ik twijfel nl. of ik de chrome lijsten erbij zal bestellen om zijn look te verbeteren, of dat ik ze later aanschaf en ze er zelf op zet. Het dubbele uitlaatstuk gaat er zowiezo op. Alvast bedankt. Quote
Admans Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 Helemaal mee eens Riofiel. Ik zoek ook steeds op het net naar een Rio in de kleur grafiet met 17 inch velgen. Ik twijfel of ik de phanton velgen zal pakken of anderen ( evt zwart ) Quote
jvdpol Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 Tis volgens mij wel de Amerikaanse uitvoering gezien de koplampen maar het geeft een best aardig beeld: Quote
riosp Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 Bijgaand een Graphite met 17" met Navi pack Meer foto's in de garage Quote
Rio Rio Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 Bijgaand een Graphite met 17" met Navi pack Meer foto's in de garage Hoe bevalt de navi? Quote
riosp Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 Hoe bevalt de navi? De Navi bevalt prima, ook het geluid van de telefoon is prima. Alleen jammer dat er geen flitspaal meldingen in staan Quote
Derrek Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 Alleen jammer dat er geen flitspaal meldingen in staan Gewoon niet te hard rijden. Nergens voor nodig! Quote
Derrek Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 klopt dat is de oplossing Dank je. Quote
Gast Geplaatst 19 Februari, 2012 Geplaatst 19 Februari, 2012 tjip.. een lente auto... Ik vind em mooi hoor ! Stickertje en dat smerige eco label weg en hij is perfect ! @bigwade: Dat stickertje gaat eraf zodra ik hem voor het eerst ga wassen. Bij het eco label heb ik niet stil gestaan. Zal wel een beschadiging opleveren als ik hem er nu nog af ga halen dus laat hem maar zitten. Stoor me er ook niet echt aan, en het grootste deel van de tijd zie ik de achterkant toch niet. Quote
Gast Geplaatst 19 Februari, 2012 Geplaatst 19 Februari, 2012 @ bink058 en jvdpol Veel rijplezier met jullie auto. Goede keuze! Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2012 Geplaatst 19 Februari, 2012 Dat ecolabel heb je met föhn en visdraad er zo af. Zoek hier maar eens. Veel plezier met je auto ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.