Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste forumleden,

Gisteren heb ik mijn witte Pica 1.1 e-Collection, serienummer 00/38 van 09-2009 ingeruild voor een eveneens witte nieuwe Pica 1.2 5-deurs met Comfort- en Exterior Pack.

Na al een financiële werelddeal gesloten te hebben met de dealer qua inruilprijs, tevens nog de middenarmsteun van de dealer gekregen.

Komende vrijdag, 20-01, wordt de auto al afgeleverd.

Ben benieuwd en wordt dus al weer mijn derde Pica.

Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaring.

Groeten,

BaBaCC

• Like 1
Guest Angelique
Posted

Jij bent dan wel een hele trouwe Picanees :D

Welkom op het KIAclubforum!

Guest Angelique
Posted

lid sinds 2006.. :innocent:

d050.gifd050.gifd050.gifd050.gifd050.gif

(belooft plechtig niet meer sociaal te doen rond borreltijd)

Posted

borreltijd in Nieuw Weerdinge lijkt me fantastisch.....

Jij bent dan wel een hele trouwe Picanees :D

Welkom op het KIAclubforum!

Ja dat kan je wel zeggen he?! Leuk die term "Picanees"! haha

Voor waar ze bij mij voor dienen (kilometersvreten woon-werk-werk), zijn ze good value for money met een hele lage afschrijving.

Dank voor de verwelkoming, maar ik ben inderdaad vanaf 2006 al lid van dit forum.

Groeten,

BaBaCC

Posted

Vandaag de nieuwe Pica opgehaald!

Wat rijdt dat goed zeg!

Verschil tussen oude 1.1 en deze (1.25) echt goed merkbaar. Pittiger, soepeler, rustiger en feller.

Vind 'm geweldig. Zo ook de middenarmsteun!

Moet echter wel bekennen dat ik qua audiogeluid wel geschrokken ben en er behoorlijk op achteruit ben gegaan. De standaardspeakers t.o.v. die in de ingeruilde auto zaten, vallen me vies tegen.

Ergens wel logisch met de verandering van deuren naar bovenzijde dashbord. Je hebt daar natuurlijk een klankkast van Jan Lik me Vessie!

Dat is het enige punt van kritiek hoor, want ik vind de auto in één woord: SUPER!!!

Vanaf morgen weer flink kilometers "vreten".

Een zeer tevreden en dankbare BaBaCC

Posted

Vandaag de nieuwe Pica opgehaald!

Wat rijdt dat goed zeg!

Verschil tussen oude 1.1 en deze (1.25) echt goed merkbaar. Pittiger, soepeler, rustiger en feller.

Vind 'm geweldig. Zo ook de middenarmsteun!

Moet echter wel bekennen dat ik qua audiogeluid wel geschrokken ben en er behoorlijk op achteruit ben gegaan. De standaardspeakers t.o.v. die in de ingeruilde auto zaten, vallen me vies tegen.

Ergens wel logisch met de verandering van deuren naar bovenzijde dashbord. Je hebt daar natuurlijk een klankkast van Jan Lik me Vessie!

Dat is het enige punt van kritiek hoor, want ik vind de auto in één woord: SUPER!!!

Vanaf morgen weer flink kilometers "vreten".

Een zeer tevreden en dankbare BaBaCC

@BabaCC,

Heel veel veilige kilometers en veel plezier met je nieuwe Pica.

v.w.b. je opmerking over het verschil van de "oude" en nieuwe Pica kan ik me heel goed vinden.

Het oude model vonden wij, en ik wil niemand beledigen, geen succes. Een korte proefrit was voor

ons al reden om uit te wijken naar een ander merk. Na een proefrit in het nieuwe model direct

enthousiast. De Pica is niet alleen sneller, soepeler en rustiger maar is ook duidelijk beter afgewerkt.

Al met al een succes nummer van Kia. En ja, het geluid is niet dat van een discotheek maar ach....

Grtz.

Specialmade

Guest fer.pinter
Posted

Heel veel plezier met je nieuwe auto ......

Posted

Dank voor jullie felicitaties en mooie wensen.

Gaat helemaal lukken!

BaBaCC