Smart Geplaatst 12 Juli, 2012 Geplaatst 12 Juli, 2012 Je kunt hier aangeven of je tevreden bent over de Kia Internationale Wegenhulp! De dekking van de Kia Internationale Wegenhulp betreft geheel Europa. Valt Kroatië als zodanig dan ook onder Europa? Het is weliswaar Oost-Europa (de naam zegt het al), maar in het kader van pechhulp ook daar dekking? Het klinkt logisch, maar is het ook logisch? Quote
bigwade Geplaatst 12 Juli, 2012 Geplaatst 12 Juli, 2012 Kroatië is geen Europa. Zit overigens wel op de TT kaart maar dan 2D Quote
Smart Geplaatst 12 Juli, 2012 Geplaatst 12 Juli, 2012 Kroatië is wel Europa, maar behoort alleen niet tot de EU. Bij Kia is de definitie 'geheel Europa'. Wat bedoelen zij daarmee? Is dat alle landen van Europa (EU) en daarbuiten, dus ook de landen 'voormalig Oost-Europa'? Ja, het zit 'm in de nuances, maar Kia is daar niet duidelijk in. Quote
bigwade Geplaatst 13 Juli, 2012 Geplaatst 13 Juli, 2012 http://nl.wikipedia.org/wiki/Europa_(werelddeel) maar ik zou voor de zekerheid even bellen. Lijstje van telefoonnummers is ook handig. Zit dat niet bij je boekjes ? Quote
Derrek Geplaatst 13 Juli, 2012 Geplaatst 13 Juli, 2012 Juridische gezien is Europa gewoon Europa, niet meer en niet minder. De EU is een club van landen. Kia moet dan ook volgens haar voorwaarden in heel Europa helpen inclusief Kroatie. Ik denk ook wel dat ze dat doen. Ook in bijvoorbeeld Zwitserland en Noorwegen, die ook geen lid zijn van de EU, maar wel in Europa liggen. Quote
Smart Geplaatst 14 Juli, 2012 Geplaatst 14 Juli, 2012 Bedankt voor het meedenken bigwade/Derrek. En ja, ik neem ook de telefoonnummer mee om te kunnen bellen bij 'enig ongemak'. Liever niet natuurlijk..... Het weer in Kroatië is trouwens beter dan in NL. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.