Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste allemaal,

Uiteraard zal ik mij ook even voorstellen.

Ik ben Vanessa Baumbach Accountmanager Zakelijke Markt bij Autohaag Zeeuw Kia.

Wij hebben inmiddels meerdere Kia vestigingen op de locaties Den Haag, Voorburg, Zoetermeer, Schiedam, en eind 2012 ook in Rotterdam.

Ik ben verantwoordelijk voor de zakelijke markt zoals de functie vermeld.

Zelf rij ik uiteraard ook een Kia, in mijn geval een Kia Rio wat absoluut in mijn ogen de zakelijke auto van het jaar hoort te worden!!

Afgezien van de lage uitstoot en de 14% bijtelling, is de prijs kwaliteit verhouding optimaal!.

Ik zit hele dagen op de weg, en de Kia Rio is niet alleen "goedkoop" maar van alle gemakken voorzien.

Uiteraard verkoop ik het merk, maar als particulier zou ik ook echt overtuigend voor Kia kiezen.

Mocht er iemand zakelijk geintereseerd zijn in Kia, verneem ik dit graag.

Posted

Beste Vanessa,

Welkom op dit gezellige forum.

Trouwens.. Spam kan je kwijt in de onderbalk .. als je nog meer gaat posten. ( Kijk ff bij je profiel )

Wat ik niet begrijp.. is ... ALS je een Rio hebt waarom je dan de hele dag " op de weg " gaat zitten.. :innocent:

Als je bedoeld dat je de hele dag MET de Rio op de weg zit.. zie ik bovenstaande posting ( rond half drie ) als een leugentje om bestwil. ;)

Verder heb ik nog een goeie tip voor je.. benader AlexVB hier op dit forum even.. hij verkoopt je met plezier een leuke advertentie.. ter ondersteuning van dit forum.

Prettig weekend. :)

• Like 1
Posted

Prettig weekend. :)

Beetje account manager zakelijke markt doet dat 24/7 :wink:

Posted

Hoi Vanessa,

Van harte welkom op ons super gezellig KIA (Club) forum. Ik hoop je vaker te mogen zien met tips, ideeën en zelfs promoties of acties gericht naar KIA toe.

Misschien is het ook eens leuk om je collega's en klanten met ons kennis te laten maken.. Ze zullen dan zien dat het hier reuze gezellig is en zo veel kunnen leren van de andere gebruikers.

Posted

Niet te veel Rio's verkopen :nono: !!! dan wordt het straks ook zo'n eenheidsworst. ;)

Daar hebben wij Soul rijders hier in NL in ieder geval geen last van :no: , bij wat lagere verkopen dumpt men het model gewoon richting vergetelheid :innocent:

Welkom op het forum Vanessa.

Posted

Heeeeel stil......8CF9311D66994313A863634CAFDD5B5C.jpg

Welkom op het forum Vanessa.

Posted

Doe je wel voorzichtig, we hebben al zo weinig dames op het forum?

Posted

Deze is toch best leuk ?

Ze zoekt nb ook zelf deze webwereld, toch ?

Posted

Yep! Business as usual! :lol:

Posted

Over dat reclame maken moet ik helemaal gelijk geven.

Aan de andere kant hebben we al zo weinig vrouwen op het forum en dan jaag zij ze zo dadelijk ook nog allemaal weg ook!

Dat laatste ken net!

Posted

Mensen, zoals jullie zien heb ik enkele postings verwijderd omdat het kantje boord was met wat er gepost werd. Hopelijk is het mogelijk wat meer respect te tonen voor elkaar en vooral voor de weinige dames op ons forum.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...