Specialmade Posted February 4, 2012 Posted February 4, 2012 Kan iemand mij uitleggen wat het criterium is voor forum leden met de benamingen newbie, lid, eenvoudig lid, gevorderd lid etc. Welke logica zit hier achter ? Grtz. Specialmad Quote
bigwade Posted February 4, 2012 Posted February 4, 2012 profiel informatie>> General Account Settings. Na een aantal postings gaat je status omhoog tenzij je er wat anders neerzet. Bescheiden als ik ben heb ik er "eenvoudig lid" van gemaakt en dat blijft plakken kennelijk. Leuk toch ? Je kunt er ook zoiets als Megahulk van maken....... Quote
Specialmade Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 profiel informatie>> General Account Settings. Na een aantal postings gaat je status omhoog tenzij je er wat anders neerzet. Bescheiden als ik ben heb ik er "eenvoudig lid" van gemaakt en dat blijft plakken kennelijk. Leuk toch ? Je kunt er ook zoiets als Megahulk van maken....... @Bigwade, Laat jij nou net het voorbeeld zijn geweest voor mijn vraag. Want zo "eenvoudig" ben je niet meer na 6051 postings grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts