Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

naar de Elfstedentocht in de pica?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Echt wel ,

De velgen zijn al geregeld , worden vrijdag opgehaald .

De gril met rode bies past ook in die van jou .

Wat voor velgen komen er op? Heb je de Vectra ook nog?

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@jutter, ben nog bij KIA Drachten geweest maar hij wou geen zaken meer doen omdat ze overgenomen worden door KIA Heerenveen. Bij KIA Heerenveen wel een goed bod gehad maar uiteindelijk de Kia Rio gekocht bij Van der Horst in Leeuwarden. @ Miszblond, elfstedentocht gaat waarschijnlijk niet door de ijsaangroei is te laag geweest vannacht. De komende nachten ook geen strenge vorst meer zoals afgelopen nacht. Ook nog geen NOS of andere vorm van voorbereiding gezien bij de Bonke. Ik zeg dan maar in de zomer een ElfstedenKiatocht :clap:

Geplaatst

Vectra heb ik nog , word dan ingeruild ,Is een sports edition ,

Deze velgen http://easyclickcomm...canto-black.jpg

Die zwarte Corsa van mij heb ik daar ook ingeruild. Staat ook nog buiten op het terrein van Kia. Het deed me wel even zeer toen ik de sleutels inleverde want het is echt een fantastische auto. Vanmorgen heb ik hem toch maar even een aai over zijn bolletje gegeven.

Mooie velgen! De velgen die er nu onder zitten vond ik wel een minpuntje van de auto....

Geplaatst

@jutter, ben nog bij KIA Drachten geweest maar hij wou geen zaken meer doen omdat ze overgenomen worden door KIA Heerenveen. Bij KIA Heerenveen wel een goed bod gehad maar uiteindelijk de Kia Rio gekocht bij Van der Horst in Leeuwarden. @ Miszblond, elfstedentocht gaat waarschijnlijk niet door de ijsaangroei is te laag geweest vannacht. De komende nachten ook geen strenge vorst meer zoals afgelopen nacht. Ook nog geen NOS of andere vorm van voorbereiding gezien bij de Bonke. Ik zeg dan maar in de zomer een ElfstedenKiatocht :clap:

Maar Kia Drachten blijft toch gewoon?

Picanto Zomertocht? Hmmm, dat lijkt me wel wat!

Geplaatst

Maar Kia Drachten blijft toch gewoon?

Picanto Zomertocht? Hmmm, dat lijkt me wel wat!

Zie trouwens net dat jij een Rio hebt! Vooruit, Rio mag ook mee!

Geplaatst

Kom erbij, zou ik zeggen!

Fryslân boppe dan maar!

IK wist niet dat Kia Drachten nog bestond. Toen ik daar anderhalf jaar geleden langs ging waren ze gesloten en stond er bijna geen auto in de showroom. Leek er niet op dat ze nog open zouden gaan; ik ben maar naar Assen gegaan.

Geplaatst

Fryslân boppe dan maar!

IK wist niet dat Kia Drachten nog bestond. Toen ik daar anderhalf jaar geleden langs ging waren ze gesloten en stond er bijna geen auto in de showroom. Leek er niet op dat ze nog open zouden gaan; ik ben maar naar Assen gegaan.

Volgens de dealer zat eerst de Suzuki dealer in hetzelfde pand. Hoelang is diedaar al weg?

Geplaatst

Volgens de dealer zat eerst de Suzuki dealer in hetzelfde pand. Hoelang is diedaar al weg?

Geen idee..

Geplaatst

ook die hebben wij boven aan het forum leden chat :rolleyes:

Daarom dat ik de hint gaf ;)

Geplaatst

Een elfsteden kiatocht lijkt me super, wie wil me helpen met voorbereiden :P?

Geplaatst

elfstedentocht is maandag of dinsdag als je het mijn vraagt, genoeg tijd voor het ijs om aan te vriezen. :) komt goed :)

Geplaatst

wanneer de temperatuur overdag op 0 of 1 en max twee graden komt, smelt het ijs niet, snachts zal er dan nog ijs aangroeien wanneer het dan nog wel onder 0 is.

Geplaatst

ElfstedenKiaTocht kan ook in het voorjaar gehouden worden toch? Dan glimmen onze autootjes weer mooi en zitten niet meer onder de smurrie zoals nu......

Geplaatst

elfstedentocht in de lente lijkt me prima, ook gezelliger met kletsen en elkaars pica's te bewonderen, en rijden met een raampje open :D

Geplaatst

@Miszblond,

Wordt het eventueel een elfstedentocht voor pica's of mogen, bij hoge uitzondering, ook de andere zoals Rio's, SP3 en alle andere modellen proberen een startbewijs te bemachtigen ? :confused:

Grtz

Specialmade

Geplaatst

@Miszblond,

Wordt het eventueel een elfstedentocht voor pica's of mogen, bij hoge uitzondering, ook de andere zoals Rio's, SP3 en alle andere modellen proberen een startbewijs te bemachtigen ? :confused:

Grtz

Specialmade

Van mij mag iedereen komen met een kia :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...