jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Echt wel , De velgen zijn al geregeld , worden vrijdag opgehaald . De gril met rode bies past ook in die van jou . Wat voor velgen komen er op? Heb je de Vectra ook nog? Quote
artcev Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Vectra heb ik nog , word dan ingeruild ,Is een sports edition , Deze velgen http://easyclickcommissionsreview.info/wp-content/uploads/2011/12/2012-Kia-Picanto-black.jpg Quote
Bink058 Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 @jutter, ben nog bij KIA Drachten geweest maar hij wou geen zaken meer doen omdat ze overgenomen worden door KIA Heerenveen. Bij KIA Heerenveen wel een goed bod gehad maar uiteindelijk de Kia Rio gekocht bij Van der Horst in Leeuwarden. @ Miszblond, elfstedentocht gaat waarschijnlijk niet door de ijsaangroei is te laag geweest vannacht. De komende nachten ook geen strenge vorst meer zoals afgelopen nacht. Ook nog geen NOS of andere vorm van voorbereiding gezien bij de Bonke. Ik zeg dan maar in de zomer een ElfstedenKiatocht Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Vectra heb ik nog , word dan ingeruild ,Is een sports edition , Deze velgen http://easyclickcomm...canto-black.jpg Die zwarte Corsa van mij heb ik daar ook ingeruild. Staat ook nog buiten op het terrein van Kia. Het deed me wel even zeer toen ik de sleutels inleverde want het is echt een fantastische auto. Vanmorgen heb ik hem toch maar even een aai over zijn bolletje gegeven. Mooie velgen! De velgen die er nu onder zitten vond ik wel een minpuntje van de auto.... Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 @jutter, ben nog bij KIA Drachten geweest maar hij wou geen zaken meer doen omdat ze overgenomen worden door KIA Heerenveen. Bij KIA Heerenveen wel een goed bod gehad maar uiteindelijk de Kia Rio gekocht bij Van der Horst in Leeuwarden. @ Miszblond, elfstedentocht gaat waarschijnlijk niet door de ijsaangroei is te laag geweest vannacht. De komende nachten ook geen strenge vorst meer zoals afgelopen nacht. Ook nog geen NOS of andere vorm van voorbereiding gezien bij de Bonke. Ik zeg dan maar in de zomer een ElfstedenKiatocht Maar Kia Drachten blijft toch gewoon? Picanto Zomertocht? Hmmm, dat lijkt me wel wat! Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Maar Kia Drachten blijft toch gewoon? Picanto Zomertocht? Hmmm, dat lijkt me wel wat! Zie trouwens net dat jij een Rio hebt! Vooruit, Rio mag ook mee! Quote
Bink058 Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 @jutter, ze zijn overgenomen door Van den Akker Heerenveen. Temperatuur bij de Bonke nu -2.6 en oplopend Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Dat lijkt hier wel een chatbox Kom erbij, zou ik zeggen! Quote
HobbyRobby Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Kom erbij, zou ik zeggen! Fryslân boppe dan maar! IK wist niet dat Kia Drachten nog bestond. Toen ik daar anderhalf jaar geleden langs ging waren ze gesloten en stond er bijna geen auto in de showroom. Leek er niet op dat ze nog open zouden gaan; ik ben maar naar Assen gegaan. Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Fryslân boppe dan maar! IK wist niet dat Kia Drachten nog bestond. Toen ik daar anderhalf jaar geleden langs ging waren ze gesloten en stond er bijna geen auto in de showroom. Leek er niet op dat ze nog open zouden gaan; ik ben maar naar Assen gegaan. Volgens de dealer zat eerst de Suzuki dealer in hetzelfde pand. Hoelang is diedaar al weg? Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Veel Kia rijders hier uit Friesland! Quote
HobbyRobby Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Volgens de dealer zat eerst de Suzuki dealer in hetzelfde pand. Hoelang is diedaar al weg? Geen idee.. Quote
betominice Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Dat lijkt hier wel een chatbox ook die hebben wij boven aan het forum leden chat Quote
Sjölp Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 ook die hebben wij boven aan het forum leden chat Daarom dat ik de hint gaf Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 @jutter, ben nog bij KIA Drachten geweest maar hij wou geen zaken meer doen omdat ze overgenomen worden door KIA Heerenveen. Bij KIA Heerenveen wel een goed bod gehad maar uiteindelijk de Kia Rio gekocht bij Van der Horst in Leeuwarden. @ Miszblond, elfstedentocht gaat waarschijnlijk niet door de ijsaangroei is te laag geweest vannacht. De komende nachten ook geen strenge vorst meer zoals afgelopen nacht. Ook nog geen NOS of andere vorm van voorbereiding gezien bij de Bonke. Ik zeg dan maar in de zomer een ElfstedenKiatocht Een elfsteden kiatocht lijkt me super, wie wil me helpen met voorbereiden ? Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 elfstedentocht is maandag of dinsdag als je het mijn vraagt, genoeg tijd voor het ijs om aan te vriezen. komt goed Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Hier in het midden van het land hebben we real-time internet: Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 wanneer de temperatuur overdag op 0 of 1 en max twee graden komt, smelt het ijs niet, snachts zal er dan nog ijs aangroeien wanneer het dan nog wel onder 0 is. Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 ElfstedenKiaTocht kan ook in het voorjaar gehouden worden toch? Dan glimmen onze autootjes weer mooi en zitten niet meer onder de smurrie zoals nu...... Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Als stadsmens heb ik geen verstand van natuurijs.. Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 elfstedentocht in de lente lijkt me prima, ook gezelliger met kletsen en elkaars pica's te bewonderen, en rijden met een raampje open Quote
Specialmade Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 @Miszblond, Wordt het eventueel een elfstedentocht voor pica's of mogen, bij hoge uitzondering, ook de andere zoals Rio's, SP3 en alle andere modellen proberen een startbewijs te bemachtigen ? Grtz Specialmade Quote
Miszblond Geplaatst 7 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2012 @Miszblond, Wordt het eventueel een elfstedentocht voor pica's of mogen, bij hoge uitzondering, ook de andere zoals Rio's, SP3 en alle andere modellen proberen een startbewijs te bemachtigen ? Grtz Specialmade Van mij mag iedereen komen met een kia Quote
jutter Geplaatst 7 Februari, 2012 Geplaatst 7 Februari, 2012 Van mij mag iedereen komen met een kia Da's nou jammer..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.