Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Koppelingsplaat geeft een piepend geluid

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee maar wel een audi die uit zichzelf begint met starten :) gekke was nog dat de accu gewoon goed was. alleen was hij een aantal keer gewoon leeg en kon je alleen nog via de kofferbak naar binnen. vervolgens hebben we al veel audi's voor de deur gehad die allemaal van de garage waren.

Geplaatst

Remko, ondervond je dit probleem ook tijdens het rijden, terwijl je geen koppeling gebruikte?

Ik hoor de laatste dagen een "slijpend" geluid als ik rond de 3000 toeren kom. Het is net alsof er iets weggeslepen wordt...zeer merkwaardig. Morgen ga ik het bij de dealer navragen.

Ik hoor sinds enkele dagen precies hetzelfde! Lijkt idd slijpend, of v-snaar achtig geluid. Ook zo rond de 3000 toeren. Ook hoorbaar bij gas loslaten en gasgeven bij mij.

Geplaatst

Vanochtend bij de dealer geweest en de hele ochtend rondgereden.

Heb geen enkele keer het geluid kunnen ontdekken, ook niet in mindere mate...

Wel heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor de oliebeurt + controleren slijpend geluid + controleren achterklep. De klep gaat bij mij niet vanzelf omhoog en soms stoot ik mijn hoofd.

Geplaatst

Vanochtend bij de dealer geweest en de hele ochtend rondgereden.

Heb geen enkele keer het geluid kunnen ontdekken, ook niet in mindere mate...

Wel heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor de oliebeurt + controleren slijpend geluid + controleren achterklep. De klep gaat bij mij niet vanzelf omhoog en soms stoot ik mijn hoofd.

HEB IK OOK! die achterklep! vooral als het koud is.ook al 2x tegenaan gezeten. dacht dat het zo hoorde.

van het geluid... dat is altijd als je er met een monteur in zit dan hoor je niks meer, erg vervelend!

Geplaatst

zelfde probleem gehad. is vervangen koppelingsplaten trekken iets krom waardoor slechter schakelen, nu wordt er een speciale vet ingedaan.

drukgroepen waren ook niet goed.

gewoon laten vervangen zijn ze verplicht.

laat je niet teveel wijsmaken

Geplaatst

zelfde probleem gehad. is vervangen koppelingsplaten trekken iets krom waardoor slechter schakelen, nu wordt er een speciale vet ingedaan.

drukgroepen waren ook niet goed.

gewoon laten vervangen zijn ze verplicht.

laat je niet teveel wijsmaken

over je zelf niks wijs laten maken ???

dat van dat vet dat moet je je eens uit laten leggen

vet op je koppelings plaat is heel erg slecht voor je koppeling gaat hij van slippen

dus wat is dan de oorzaak dat hij is krom getrokken

zit hij soms vast geroest op je priesas ?????

ik ben toch wel benieuwd waar ze dat vet in doen

en wat de oorzaak is van het kromtrekken

mischien weet jij dat jij hebt het ook al gehad

Geplaatst

Bij mij wordt het zaterdag vervangen.

Niks kromgetrokken maar gewoon het materiaal van de koppelingsplaat is te hard waardoor deze niet kan inslijten.. dit maakt het geluid en kan niks kwaad.

Bij mij wordt er een nieuwe koppelingsplaat ingebouwd zaterdag. Ze gaan ook direct mijn voetverwarming repareren. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...