Jump to content

Artcev en mijn nieuwe aanwinst :D

Miszblond

Recommended Posts

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Hoe vind je hem rijden? Dat is wel balen zeg dat er krassen op zitten. Zijn het krassen of krasjes? Zou je hem niet liever origineel houden, dus de LMV er nog niet onder zetten, en dan terug naar de dealer? Maandag zijn ze trouwens ook open hoor; hoe eerder je ermee terug gaat, hoe beter.

Klaas belde mij gisteren nog op en kreeg de groeten namens jullie. Bedankt!

Gefeliciteerd met je PICO!!! Je hebt een nieuwer kenteken dan de onze en ik heb hem nog niet eens hahaha!!

Veel rijplezier.

Ja dat had je verteld van die vogelpoep in een ander topic.... Balen dat je gelijk had.. Die krassen helemaal.

De onze staat binnen en hebben al even rond gelopen, gelukkig (nog) niks kunnen vinden.

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Leuke auto!

Inderdaad jammer van de krassen en vogelpoep.

Ik hoop voor jullie dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.

Van harte gefeliciteerd met je Pica en vele prettige en veilige kilometers toegewenst.

Wel vreselijk balen zeg van die krassen en ingevreten vogelpoep. Wordt het allemaal overgespoten of gaan ze klooien met poetsen/polijsten? Succes in ieder geval.

BaBaCC

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Hoe vind je hem rijden? Dat is wel balen zeg dat er krassen op zitten. Zijn het krassen of krasjes? Zou je hem niet liever origineel houden, dus de LMV er nog niet onder zetten, en dan terug naar de dealer? Maandag zijn ze trouwens ook open hoor; hoe eerder je ermee terug gaat, hoe beter.

Klaas belde mij gisteren nog op en kreeg de groeten namens jullie. Bedankt!

Klaas is dinsdag aanwezig, hij is al op de hoogte van de krasjes dus dan word er een afspraak gemaakt. Lmv zijn ook origineel kia, zijn die met die rondjes

Uiteraard, gaan we er op toezien dat de krassen en de schade van de vogelpoep goed weggewerkt gaan worden, je koopt immers niet elke dag een nieuwe auto :D althans, wij niet :P

De originele stalen velgen met wieldoppen, worden gestript van de band, daar komen aankomende winter winterbanden om heen, dan hebben we twee originele kia sets, een voor de zomer, en een voor de winter.

Uiteraard, gaan we er op toezien dat de krassen en de schade van de vogelpoep goed weggewerkt gaan worden, je koopt immers niet elke dag een nieuwe auto :D althans, wij niet :P

De originele stalen velgen met wieldoppen, worden gestript van de band, daar komen aankomende winter winterbanden om heen, dan hebben we twee originele kia sets, een voor de zomer, en een voor de winter.

Ben benieuwd hoe het is afgelopen..........

Klaas gaat het overleggen hoe het met betrekking tot de lakschade vogelpoep het beste opgelost kan worden. Hij had het eerst over polijsten, heb hem uitgelegd dat ik dat geen goed idee vindt naar aanleiding van andere topics op het forum. De oppervlakkige poetskrasjes worden er wel door middel van polijsten weer uit gehaald. De kras in het interieur moet hij ook overleggen, ik wacht dus maar rustig af.

Ze worden wel degelijk verscheept met folie op de motorkap, zo heb ik ze meerdere malen bij de dealer zien staan.

Het is gewoonweg pech dat het na het verwijderen van de folie is gebeurd.

Als ze het over spuiten heb je ook kans dat het niet eens gedemonteerd wordt.

@Atrcev:

We hebben onze auto's bij dezelfde garage/dealer gekocht. Naar aanleiding van jouw klachten heb ik mijn Picanto grondig onder de loupe genomen. Bij mij kan ik geen krasje ontdekken. Toch neem ik aan dat onze auto's bij dezelfde poetser zijn geweest. Raar toch, dat ik geen krasjes heb.

Wat betreft Action: ik ben eens bij een autopoetsbedrijf geweest om te vragen wat voor poetsdoeken zij gebruiken. Zijn antwoord was 'gewoon, microvezeldoekjes bij de Action'. Sindsdien gebruik ik die doekjes ook. Cockpitspray van de Action ken ik niet. Misschien is het juist heel goed spul maar misschien ook niet.