pica3deur Geplaatst 20 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2012 Bedankt voor je snelle reactie en foto's. Torque lijkt wel de lambda te zien, zie O2 Voltage. Heb je dit zelf in moeten stellen, of vind het programma alle instellingen? Quote
Tzeunis Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Bedankt voor je snelle reactie en foto's. Torque lijkt wel de lambda te zien, zie O2 Voltage. Heb je dit zelf in moeten stellen, of vind het programma alle instellingen? Dit is zelf uitgelezen... heb hier niks bij ingesteld. Kun je mij uitleggen wat die waarde zegt? Hoe moet ik dat interpreteren? Quote
pica3deur Geplaatst 20 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2012 Zelf kan je er niet veel mee, maar diverse programma's wel. Hij meet de hoeveelheid onverbrande benzine en stuurt met die gegevens o.a. je brandstof inspuiting aan. Kan je toevallig in Torque zie wat de adresgegevens van de lambda zijn? B.V sea.lambda.pid of iets dergelijks. Quote
Tarkan Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Dit is zelf uitgelezen... heb hier niks bij ingesteld. Kun je mij uitleggen wat die waarde zegt? Hoe moet ik dat interpreteren? Hoi Tzeunis, echt gaaf en bedankt. Doch...ik zie geen waardes bij de motorolie temp en de koelvloeistof temp. Komt dat omdat de motor uit stond? zie je daar anders wel waardes? Tevens motorolie druk ook niet gezien. Maar als je wel waardes zou krijgen weet ik meteen wat te doen. Erg mooi hoor! Fijne avond nog gr Tarkan Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Mannen, ik snap er geen hout van, maar jullie zijn allemaal leuk getikt Dat het kan..dus. Quote
jwhoutepen Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Heb de elm zojuist besteld Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Quote
pica3deur Geplaatst 20 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2012 Heb de elm zojuist besteld Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Alvast veel plezier toegewenst. Ga je hem gebruiken icm iphone of Android? Quote
Wimis on Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Het lijkt wel een vliegtuig joh................ Maaruh, wat wil je met al die gegevens? Quote
jwhoutepen Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Alvast veel plezier toegewenst. Ga je hem gebruiken icm iphone of Android? icm android. Niet om permanent gegevens uit te lezen hoor. Meer uit nieuwsgierigheid en als speeltje. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Quote
Tzeunis Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 gewoon beetje spelen... haha... boys and toys... @tarkan: koelvloeistof temp is af te lezen. zie t plaatje met de klokjes erop. en de laatste bij die vierkante klokken. coolant 42 graden. Quote
Tarkan Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 gewoon beetje spelen... haha... boys and toys... @tarkan: koelvloeistof temp is af te lezen. zie t plaatje met de klokjes erop. en de laatste bij die vierkante klokken. coolant 42 graden. Yep, heb ik overheen gezien. Bedankt. Jammer van die twee andere gegevens maar ik vindt het zodanig gaaf dat ik er ook aan ga beginnen. Mannen bedankt voor deze leuke tips Veel plezier Tarkan Quote
pica3deur Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 Uitbreiding van me speeltje, de Pioneer Appradio. Heb trouwens nog steeds de instelling van de lambda sonde. Quote
paedtain Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 dat heb je mooi gemaakt heb je dat ook voor android Quote
pica3deur Geplaatst 4 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2012 dat heb je mooi gemaakt heb je dat ook voor android In het voorjaar komt de opvolger van deze, de Appradio 2. Deze werkt ook met android maar niet alle toestellen worden ondersteund Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.