Remko .me Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Heeft iemand de accessoireslijst uit Duitsland? En misschien enig idee waar te bestellen? Voor de overige moddelen is namelijk www.vmaxx.de een goede. Misschien een idee om accessoires uit Duitsland met elkaar te delen, scheelt namelijk een hoop geld. Quote
Smart Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Het scheelt alleen geld wanneer je niet nog eens de accessoires moet verzenden binnen NL, lijkt mij! Quote
bigwade Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 http://www.kiaclub.nl/topic/4230-internationale-kia-venga-accessoires/page__view__findpost__p__33141 Quote
Smart Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 http://www.kiaclub.n...dpost__p__33141 Mmmmm, en wat is jouw zinvolle bijdrage aan dit topic? Quote
bigwade Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Remko vraagt waar hij kan bestellen in DE In zijn eigen draadje van 2010 staat die link dusssssss. in#3 vind je www.kia-shop.de Quote
Smart Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Goed man, dat zal hem leren...! .....hij wordt oud of heeft teveel aan zijn hoofd! Nieuw huis, nieuwe auto en vrouw zwanger,....! Quote
RioTom Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Nou Smart dat zal voor jou en voor mij geen probleem zijn Binnenkort daar even de prijslijst bekijken. Quote
bigwade Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 ..en vrouw zwanger,....! Huh? Remko toch, Van Harte !!! Quote
Smart Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Nou Smart dat zal voor jou en voor mij geen probleem zijn Binnenkort daar even de prijslijst bekijken. In Bocholt heb ik nog automatten aangeschaft, omdat ik de kwaliteit in NL niet zo denderend vond. Bleek bij thuiskomst dat er een sticker aan de onderkant zat met de tekst: 'made in Holland'...... Huh? Remko toch, Van Harte !!! Die laatste was een gok....... Meende het ergens gelezen te hebben....... Quote
Sjölp Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Die laatste was een gok....... Meende het ergens gelezen te hebben....... Met een leugen achter de waarheid trachten te komen Quote
Remko .me Posted February 22, 2012 Author Posted February 22, 2012 ;) Maar jongens op die kia-shop.de staat toch helemaal niet de nieuwe Rio... vandaar! Dat is eigenlijk bijna overal op de Kia DE accessoires sites. Quote
RioTom Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Ik ga binnenkort even kijken in Bocholt Misschien kan ik daar een prijslijst meekrijgen Quote
Specialmade Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 ;) Maar jongens op die kia-shop.de staat toch helemaal niet de nieuwe Rio... vandaar! Dat is eigenlijk bijna overal op de Kia DE accessoires sites. @Remco.me, Ik rijd wel geen Rio maar volgens mij is de Rio III het nieuwe type, tenminste daar ga ik vanuit om dat dit ook voor de SP3 zo wordt genoemd. Op de site www.gerth-mobile.de zie ik ook de Rio III staan. Zelf heb ik bij deze firma mijn rubbermat voor de kofferbak, 1 set van 4 matten in rubber en 1 set van 4 matten van velours. Totale prijs +/- € 100,00 en geen verzend kosten. Levering duurde wel een week maar alles keurig geregeld. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 @Remco.me, Ik rijd wel geen Rio maar volgens mij is de Rio III het nieuwe type, tenminste daar ga ik vanuit om dat dit ook voor de SP3 zo wordt genoemd. Op de site www.gerth-mobile.de zie ik ook de Rio III staan. Zelf heb ik bij deze firma mijn rubbermat voor de kofferbak, 1 set van 4 matten in rubber en 1 set van 4 matten van velours. Totale prijs +/- € 100,00 en geen verzend kosten. Levering duurde wel een week maar alles keurig geregeld. Grtz. Specialmade De rio3 zo als daar staat en op zo verl sites s van het bouwjaar 2005 tot 2011 dus het vorige model Wij hebben dus de rio 4 zeg maar ook zie je wel eens rio5 staan ??? Quote
Sjölp Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 En op ebay vind je één en ander onder de benaming 'Rio UB', maar het blijft voorlopig weinig. Het is trouwens erg oppassen met dingen te bestellen voor de Rio 3, lees goed de beschrijving en bekijk de eventuele afbeeldingen goed of je zit met accessoires vooor het 'oude' model opgescheept. Quote
Recommended Posts