hansvg Geplaatst 22 Februari, 2012 Geplaatst 22 Februari, 2012 Het makkelijkste middel is om blanke lampenolie te gebruiken, Quote
Smart Geplaatst 22 Februari, 2012 Geplaatst 22 Februari, 2012 Je opent een topic om jezelf een tip mee te geven......handig! Een soort geheugensteuntje zeg maar? Quote
bigwade Geplaatst 22 Februari, 2012 Geplaatst 22 Februari, 2012 Maakt niet uit, hij heeft wel gelijk weet ik uit ervaring.. Quote
phoenix2149 Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Ik wil graag de "7 jaar garantie" sticker verwijderen. Kan ik ook wasbenzine gebruiken of tast dit de lak aan, mocht het naar beneden vloeien. Heb toevallig wasbenzine en geen blanke lampenolie. Quote
Alex VB Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Als je na het verwijderen meteen een waxlaag aanbrengt is er niets aan de hand.. Maak meteen van de situatie gebruik en was dan je hele auto en breng een nieuwe waxlaag aan. 2 vliegen in 1 klap. Quote
Smart Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Met die tip kost het dan wel heel wat klierdruppeltjes om alleen een sticker te willen verwijderen....pffff Quote
Dreetje Geplaatst 27 Juni, 2012 Geplaatst 27 Juni, 2012 En nu grootmoeders tip waardoor iedereen fronst en dan glimlacht. Men neme 1 hardnekkige sticker en een pot met pindakaas. Men smeert deze een beetje uit over de sticker (de pindakaas bedoel ik dan). Even wachten dat de pindaolie in de lijmlaag is ingetrokken (kan bij hele,hele oude stickers wel een paar uur duren). Dan de sticker er van af pellen en de lijmlaag wegpoetsen met vochtige washand. Ik geloofde er geen %@^% van, maar op deze wijze heb ik een x een hele oude NL sticker van een vorige auto gehaald. Gr. Dré Quote
Presiozo Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 die 7 jaar sticker kan je gewoon met de hand doen. ik trok hem er zo af. en ook die domme alarm stickers op je ruit haal je er met de hand zo af Quote
dncnb Geplaatst 29 Juli, 2012 Geplaatst 29 Juli, 2012 ik heb deze week de 7 jaar garantie sticker verwijderd door de auto een middag in de zon te laten staan kon hem er zo van af trekken 1 Quote
PerryP Geplaatst 17 September, 2012 Geplaatst 17 September, 2012 Had op me vorige auto ook een paar stickers zitten. (op me ruiten) Naar een wasbox gereden spuitlans erop gezet en weg vlogen ze. Niet de beste manier maar Zeer effectief Quote
Urbanfoto Geplaatst 17 September, 2012 Geplaatst 17 September, 2012 die 7 jaar sticker kan je gewoon met de hand doen. ik trok hem er zo af. en ook die domme alarm stickers op je ruit haal je er met de hand zo af Klopt! Heb ze er ook zo afgetrokken en dan ff simonis erover en weg waren de lijmresten. Quote
Smart Geplaatst 17 September, 2012 Geplaatst 17 September, 2012 Klopt! Heb ze er ook zo afgetrokken en dan ff simonis erover en weg waren de lijmresten. Arme kardinaal..... Quote
Benji262 Geplaatst 28 Januari, 2013 Geplaatst 28 Januari, 2013 Beste manier is de sticker warm blazen met de haardroger, komt er zo af dan Quote
Gast kaysem Geplaatst 28 Januari, 2013 Geplaatst 28 Januari, 2013 Ja is ook mijn voorkeur, met de föhn haalde ik alles wat geplakt zat altijd van me auto/motor af Eff poetsen en klaar is die, wat wel is voorkwam is kleurverschil bij wat oudere lak. Quote
Xceed Geplaatst 3 Februari, 2013 Geplaatst 3 Februari, 2013 Stickerverwijderaar van HG werkt ook perfect. De goedkopere manier (met föhn) is hierboven al weer gegeven Quote
Cardetails.nl Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Vandaag heb ik toevallig ook een sticker verwijderd bij een klant. Eerst even met een haardroger iets verwarmd en eraf getrokken. Daarna de resten er met klei vanaf gehaald. Er was toen iets kleurverschil. Dit heb ik met een compound weggehaald. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.