Jump to content

verlichting knopbediening stuur

Recommended Posts

Posted

mss reeds besproken maar staat zoveel op deze site....... :wink:

kan mij iemand vertellen of de bediening van de schakelaars (knopjes of moet ik het noemen), bv telefoon - cruise - volumeregelaar enz enz, op het stuur verlicht zijn als het donker is.

alvast dank :helpsmilie:

Posted

kan mij iemand vertellen of de bediening van de schakelaars (knopjes of moet ik het noemen), bv telefoon - cruise - volumeregelaar enz enz, op het stuur verlicht zijn als het donker is.

bij mijn rio wel dus denk dat dat bij de sportage niet anders is

ik vind het een stoer gezicht dat alles verlicht is vind het er erg luxe uitzien

Posted

bij mijn rio wel dus denk dat dat bij de sportage niet anders is

ik vind het een stoer gezicht dat alles verlicht is vind het er erg luxe uitzien

hoi xtra40,

bij uw rio, een recente bedoel je dan....

ik ben daar echt niet zeker van de twijfel is groot vandaar de vraag, ik heb het eerlijk nog niet opgemerkt toen ik naar mijn wagen ben gaan kijken tijdje terug, gisteren in nieuwe optima gezeten, trouwens eveneens een pracht van een wagen, en daar is het wel verlicht, is een zachte rood/oranje sfeerverlichting, persoonlijk gezien is dat geen overbodige luxe

alvast dank voo rreactie

Posted

ik zou zeggen als je het zeker wilt weten om nog eens een bezoekje aan de dealer te brengen en het daar te bebijken / vragen

het stuur lijkt op die van mijn rio dus daarom dacht ik eigenlijk dat dit ook verlicht was

Posted

Ja hoor gewoon verlicht..

ok dank, das nu iets dat mij al 2 dagen door de kop spookt, heb er met mijn neus voorgezeten en niet gezien.

dan is het amber / oranje van kleur dat zag ik wel bij de optima

:clap::fuk2:

Posted

ok dank, das nu iets dat mij al 2 dagen door de kop spookt, heb er met mijn neus voorgezeten en niet gezien.

dan is het amber / oranje van kleur dat zag ik wel bij de optima

:clap::fuk2:

En anders moest je je Sportage niet hebben of wat :blink: ?

Posted

En anders moest je je Sportage niet hebben of wat :blink: ?

gek zekers , tuurlijk moet ik hem hebben,

als ieder die een vraag stelde op het forum hem niet moet hebben , ??????....................

waar dient zo een forum dan voor

sorry dat ik een vraag stelde hé :hammer:

Posted

als ieder die een vraag stelde op het forum hem niet moet hebben , ??????....................

Rustig rustig hdr... Chrichri grapte maar wat!

Lange tenen? Of gewoon wat gestresseerd door het lange wachten op je mooie kar...? ;)

Posted

Vragen staat vrij,antwoorden op een vraag ook :whistling: .

Sorry,maar de Sportage heeft zoveel dingen waar je voor valt(vooral de looks) dat de verlichting van tekens op het stuur het minste van mijn zorgen zouden zijn :yawn: .

• Like 1
Posted

Vragen staat vrij,antwoorden op een vraag ook :whistling: .

Sorry,maar de Sportage heeft zoveel dingen waar je voor valt(vooral de looks) dat de verlichting van tekens op het stuur het minste van mijn zorgen zouden zijn :yawn: .

Zou willen dat ik dat gezegd had :eek: :eek: :eek: :eek:

Grtz.

Specialmade