JSA Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 op mij kia klantenkaartje staat dat ik 3 jaar pechhulpservice heb wereldwijd. de afloopdatum is 2013 staat erop. kan ik ervan uit gaan dat ik zonder dat ik bij de kia dealer het onderhoud pleeg deze garantie heb dan? wie o wie weet dit? Quote
xtra40 Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 klopt je hebt 3 jaar die hulp daarna kan je elk jaar verlengen door het onderhoud door de dealer te laten uitvoeren hun verlengen het dan voor je Quote
JSA Posted March 4, 2012 Author Posted March 4, 2012 weet je ook wat het inhoud? ook gratis vervangend vervoer als je pech hebt in het buitenland bijvoorbeeld? Quote
xtra40 Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 heb de brochure even bij gevoegt lees deze maar even door als het goed is heb je dan antwoord op al je vragen Brochure_Kia_internationale_wegenhulp.pdf Quote
bigwade Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 Loop deze ook even door: http://www.kiaclub.nl/topic/8982-ervaringen-int-wegenhulpgarantie-kia/ Quote
JSA Posted March 4, 2012 Author Posted March 4, 2012 tja.. echt goed en snel naar je vakantiebestemming is er niet bij als je pech krijgt onderweg heb ik door.. om nu eerst 1 of 2 dagen te wachten mocht men niet tegelijk kunnen reapareren....dat schiet ook niet op en is je vakantie al weer voor een deel voorbij... Quote
xtra40 Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 Ik kan er niet over mee praten ik rij kia die gaan nooit stuk Ondanks dat ik met mijn vorige kia een rio uit 2004 wel eens motor storing heb gehad heefd deze me nog nooit laten staan langer dan 10 minuten Quote
HobbyRobby Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Nou, bij mij is toevallig maandag de brandstofpomp stuk gegaan. Dus Kia's kunnen wel stuk. En over vervangend vervoer: quote van mijn (vorige) reisverzekering: "de trein is ook vervangend vervoer meneer!" Kijk dus goed of je recht hebt op een vervangende auto. Quote
Recommended Posts