SONNNNN Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Beste forumleden, Excuus als ik dit topic opstart als er al een is, maar ik zag even door de bomen het bos niet meer... En voordat ik verkeerde dingen ga bestellen wilde ik graag om jullie hulp vragen. Ik wil in mijn Kia Picanto 1.0 CVVT, bouwjaar 2011 en 5 deurs uitvoering met een Comfort Pack, nieuwe speakers plaatsen omdat de standaard niet volstaan. Nu weet ik alleen niet wat voor speakers hier in kunnen, ik zag al op de specificaties dat er zowel vóór als achter met de Comfort Pack speakers zitten, maar de grootte staat er helaas niet bij... Hebben jullie hier ervaring mee? Bedankt voor jullie meedenken, Gr Sonny Quote
bigmac Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Het snelste vind je discussieonderwerpen via google: zoeken naar kiaclub speakers picanto levert je meteen de link op naar de uitgebreide discussie hier: http://www.kiaclub.n...k/page__st__140 Quote
bigmac Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Ik heb in mijn eigen Picanto trouwens Sony 2-weg luidsprekers voor geplaatst: type XS-F1027SE. 30 W / 130 W piekvermogen. 10 cm doorsnee. De Picanto luidspreker is 10,5 cm in doorsnee. Quote
Effenix Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Ik heb in de Picanto een subwoofer geplaatst en dat is al een wereld van verschil. Ga er nog wel voor om voor 2 weg speakers te plaatsen. Quote
Ikkia Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Ik heb in de Picanto een subwoofer geplaatst en dat is al een wereld van verschil. Ga er nog wel voor om voor 2 weg speakers te plaatsen. Hoi Effenix. Heb je hier een foto van en hoe heb je het aansluittechnisch gedaan? Ben heel benieuwd en ge"interesseerd hiernaar. Quote
pica3deur Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Ik heb in mijn eigen Picanto trouwens Sony 2-weg luidsprekers voor geplaatst: type XS-F1027SE. 30 W / 130 W piekvermogen. 10 cm doorsnee. De Picanto luidspreker is 10,5 cm in doorsnee. En tevreden met het verschil? Quote
bigmac Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Ik heb het antwoord hier: http://www.kiaclub.nl/topic/7075-radioluidsprekers-picanto-12-comfort-pack/page__view__findpost__p__84903 geplaatst, omdat we anders 2 discussies over hetzelfde onderwerp hebben. Quote
Recommended Posts