Jump to content

Nieuwe speakers in Kia Picanto 1.0 CVVT (2011)

Recommended Posts

Posted

Beste forumleden,

Excuus als ik dit topic opstart als er al een is, maar ik zag even door de bomen het bos niet meer... En voordat ik verkeerde dingen ga bestellen wilde ik graag om jullie hulp vragen.

Ik wil in mijn Kia Picanto 1.0 CVVT, bouwjaar 2011 en 5 deurs uitvoering met een Comfort Pack, nieuwe speakers plaatsen omdat de standaard niet volstaan. Nu weet ik alleen niet wat voor speakers hier in kunnen, ik zag al op de specificaties dat er zowel vóór als achter met de Comfort Pack speakers zitten, maar de grootte staat er helaas niet bij...

Hebben jullie hier ervaring mee?

Bedankt voor jullie meedenken,

Gr Sonny

• 3 weeks later...
Posted

Ik heb in mijn eigen Picanto trouwens Sony 2-weg luidsprekers voor geplaatst: type XS-F1027SE. 30 W / 130 W piekvermogen. 10 cm doorsnee. De Picanto luidspreker is 10,5 cm in doorsnee.

Posted

Ik heb in de Picanto een subwoofer geplaatst en dat is al een wereld van verschil.

Ga er nog wel voor om voor 2 weg speakers te plaatsen.

Hoi Effenix. Heb je hier een foto van en hoe heb je het aansluittechnisch gedaan?

Ben heel benieuwd en ge"interesseerd hiernaar.

Posted

Ik heb in mijn eigen Picanto trouwens Sony 2-weg luidsprekers voor geplaatst: type XS-F1027SE. 30 W / 130 W piekvermogen. 10 cm doorsnee. De Picanto luidspreker is 10,5 cm in doorsnee.

En tevreden met het verschil?