Jump to content

LED Kentekenverlichting

KIa-Niels

Recommended Posts

Welk type LED Kentekenverlichting moet je hebben voor de Rio

LED Kentekenverlichting W5W Canbus

Of

Led kentekenverlichting W5W

Zie http://www.autoverlichting-reeuwijk.nl/webshop/leds/led-kentekenverlichting/ voor meer info

Ik zou voor de w5w canbus gaan dan weet je zeker dat je geen storing hebt of krijgt

En het prijs verschil is te verwaarlosen op ebay

in boekje van de rio 2012 staat 5W5L. maar is dit nu met of zonder canbus ??

Gisteren mailverkeer gehad met reeuwijk om een bestelling te plaatsen, voor minder da 9 € dacht ik deze lampjes erbij te doen maar met canbus zit je op 18€. Nog geen groot bedrag maar ik vind het teveel. plaatsen is super simpel zover ik kan zien, de kapjes los klikken, lampje eruit, lampje erin kapje dicht klikken en klaar.

Raar dat die simpele lampjes zo duur moeten zijn, terwijl zo'n fiets-Led-setje voor EUR 2,00 te koop is (voor én achter).

Maar dat geldt ook voor 220V Led-verlichting. Snap niet dat daar soms 16 Euro voor 1 lampje betaald moet worden.

in boekje van de rio 2012 staat 5W5L. maar is dit nu met of zonder canbus ??

Gisteren mailverkeer gehad met reeuwijk om een bestelling te plaatsen, voor minder da 9 € dacht ik deze lampjes erbij te doen maar met canbus zit je op 18€. Nog geen groot bedrag maar ik vind het teveel. plaatsen is super simpel zover ik kan zien, de kapjes los klikken, lampje eruit, lampje erin kapje dicht klikken en klaar.

Voor wat betreft de Sportage 3 is de kenteken verlichting van het type Festoon 36mm. Hier heb je er 2 van nodig. Ik heb zeer goede ervaringen met Xenonlamp.nl. Reeds een aantal keren besteld, goed en vlot contact en hulpvaardig.

Toevallig heb ik zojuist een bestelling gedaan voor Kentekenverlichting, Xenonlook verlichting voor, en interieurverlichting.

Maar weet iemand nu met zekerheid te zeggen welke ik kan bestellen bij autoverlichting-reeuwijk? Ik wil deze graag meteen met de H7 lampjes gaan bestellen.