Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik heb 2 weken geleden een nieuwe Picanto gekocht, type 1.2 met comfortpack.

De auto rijdt uitstekend ik heb nu 500 km gereden en het verbruik is tot nu toe 1:17.

Wat wel opvalt is dat wanneer de motor warm is en stationair draait, lichtje tikken hoorbaar is in de auto, onder het rijden hoor je niks.

De garage noemt het niet verontrustend, wanneer het erger wordt en duidelijker hoorbaar dan kunnen ze verder kijken.

Heeft iemand van jullie dit ook met een Picanto 1.2 of wellicht 1.0?

Ben reuze benieuwd!

Groetjes

Posted

soms als ik afrem bij stoplicht denk ik dat de motor is uitgeslagen...... moet ik nog steeds aan wennen....

Posted

Mijn blok hoor je ook nauwelijks als de auto station loopt. Wat ik overigens wel laatst merkte, is dat het stuur begint te trillen zodra ik meer als 100 km/h rij. :| De Kia heeft nu ~ 650 km gelopen.

Posted

Mijn blok hoor je ook nauwelijks als de auto station loopt. Wat ik overigens wel laatst merkte, is dat het stuur begint te trillen zodra ik meer als 100 km/h rij. :| De Kia heeft nu ~ 650 km gelopen.

even de bandjes balanceren , misschien loodje van af gevallen , of stoepje geraakt .