Ga naar inhoud

17 inch velgen voor de nieuwe Kia Rio


RIO Mike

Aanbevolen Berichten

hallo beste Kia rijders,

ik ben nieuw op dit forum.

nu heb ik een nieuwe Kia Rio comfort plus pack besteld komt over 3 weken binnen nu heb ik hem besteld met wieldoppen maar ben opzoek naar dikke 17 inch zwart met chromen velgen iemand een idee waar ik ze kan bestellen voor niet al teveel geld wel gloed nieuw op online velgen heb ik al gekeken.

gr.Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites


jah dat is altijd wel mooi maar daar zijn ze ook niet zo goedkoop meer was al bij autobeurs van essen geweest maar scheelt niet erg veel met wat je hier in nederland betaald ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Bink058 jah naar zoiets ben ik idd opzoek want wanneer ik hem binnen heb wil ik alle ramen blenders laten vanaf de b style en dan zwart chromen velgen eronder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens op de ATU site. Wellicht zit daar iets voor je tussen.

Die gaan niet passen. Zijn 5 bouten rio 2012 heeft er maar 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb eigenlijk weinig ervaring met ebay want ik krijg die link van je Bink058 en daar kom ik op velgen uit van de uk klopt dat??

jah wil eigenlijk gelijk een hele set idd dat is makkelijker maar de meeste setjes die je hier in nl krijgt met croom erin bladert de blanke lak heel snel vanaf wete niet waneer je ze uit de uk haalt dat ze dan beter zullen wezen.

bedankt voor de reactie's alvast iedereen :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens op de ATU site. Wellicht zit daar iets voor je tussen.

Die gaan niet passen. Zijn 5 bouten rio 2012 heeft er maar 4.

als je ff de specificatiesleest dan staat er

Item specifics

Condition: New Rim Manufacturer: Wolfrace Rim Structure: One Piece Rim Width: 6.5J Tyre Type: All-Weather Rim Diameter: 15 Tyre Width: 195 Offset: 40 Aspect Ratio: 45 Metal Type: Aluminium Load Index: 78 Number of Studs: 4 Tyre Manufacturer: Nankang Stud Diameter: 100 Speed Rating:

V: max 149 mph

dus 4 gaats et 40 past prima zou ik zeggen

fotos zijn meestal van een wielmet 5 gaten zegt niks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vinden de Bellini Bella 17 inch wel wat hebben

http://www.bandenenv...ni-Bella-hb.gif

Wij hebben de black polish versie..

Link naar reactie
Delen op andere sites


En ik 2 sets van deze.

Een set (15") zit al onder onze zwarte Peugeot 107 (staat geweldig!) en een set (17") ligt al klaar in de garage voor onze nieuwe witte Rio (levering april/mei)

Link naar reactie
Delen op andere sites


En ik 2 sets van deze.

Een set (15") zit al onder onze zwarte Peugeot 107 (staat geweldig!) en een set (17") ligt al klaar in de garage voor onze nieuwe witte Rio (levering april/mei)

ik werk bij een auto garage maar al bestel je die velgen bij online velgen en dat doen redelijk veel klanten maar dat chroom bladert heel snel af na in iedergeval die blanke laag ervan hou daar wel rekening mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok zie het al....komen allemaal mooie Kia's. Met mooie velgen op de weg.....vooral zo doorgaan...TOP!!!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


ik werk bij een auto garage maar al bestel je die velgen bij online velgen en dat doen redelijk veel klanten maar dat chroom bladert heel snel af na in iedergeval die blanke laag ervan hou daar wel rekening mee ;)

Dank voor je tip, maar het gaat natuurlijk niet om de leverancier maar om de maker (fabrikant) van de velg. De velgen voor de Rio zijn van Wolfrace en dat is, zover ik herinner, een merk dat al zeer lang bestaat. Voor de Peugeot zijn ze van SWH drift (die hebben een rood randje en dat accentueert heel mooi bij zwart). Ik heb alle velgen al binnen en ze zijn echt heel mooi en zien er goed uit. Natuurlijk moet ik afwachten (en gen stoeprandjes nemen.....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi Rio mike,

ik heb de velgen er van de week onder gelegd (phantoms)

aan de binnenkant van de velg stonden volgens mij 3 getallen

100 volgens mij steek

54.1 naaf

42 et waarde

ik weet het niet zeker meer ik zal anders even onder de auto moeten kijken

Rio 41

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rio 41 kijk dat is heel mooi dankje wel jah dat ka goed kloppen want ik zit te kijken zitten ze tussen de 35 en de 45 de et waarden maar ik hou liever eenbeetje de standaard et waarde aan want heb er al een geklooi mee gehad dat de wiellagers zwaarder belast worden enzo dus kijk nu wel beetje uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...