Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nieuwe auto en dus ook een nieuwe verzekering. Maar welke? Onze nieuwe Rio wordt donderdag geleverd dus ik wil morgen graag een goed overwogen verzekering afsluiten. Alleen met Google vind je niet echt snel onafhankelijke informatie.

Er zijn verzekeringen die je de eerste 3 jaar bij totaal verlies het volledige aanschaf bedrag teruggeven, dat kan zeer goed uitvallen bij diefstal of total loss. Wie weet zijn er nog wel meer grote verschillen te vinden.

Welke verzekering hebben jullie gekozen en waarom? Ik heb bijna twee schadevrije jaren en neig gewoon bij Interpolis te blijven i.v.m. pakketkorting. Maar dan kost volledig casco 60 - 65 euro per maand. Ik heb nog niet berekend hoeveel dit exact wordt omdat we best een hoge pakketkorting hebben, waarschijnlijk gaat er nog 5% af.

Iemand tips? Aanraders? :-) Velen malen dank!

Posted

Een online verzekering brengt minder kosten met zich mee, dus een goedkopere premie.

Ben jij iemand die graag een tussenpersoon heeft dan betaal je daar wel voor. Vind jij dat je zelf alles wel kan regelen dan is een online verzekering zeker wel de moeite waard.

Persoonlijk zit ik bij Ditzo. Naar mijn idee vrij duidelijke voorwaarden. Maar goed er zijn meer partijen op de markt.

Posted

Ik zit bij Ohra, hebben een goede korting.... even bellen en jezelf op de 'rest' polis zetten. Dus de 'donor' polis, krijg je volgens mij wel redelijk goede korting.

Posted

Ik zou gewoon bij independer.nl gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.Ik heb het voor ons berekend en komt op 32 euro pm terecht voor allrisk.Dat is maar 10 euro maar als voor onze huidige auto ford ka.We hebben dan wel trede 10 met 75% no claim

Posted

Ah, dankjewel Bigwade. Ik had met de zoekfunctie gezocht op 'verzekering' maar ik vond toen niet snel iets. Sowieso bedankt voor alle tips, ik ga het morgen even goed uitzoeken! Volgens mij kan je je verzekering tegenwoordig per direct afsluiten en hoeft dat niet een dag o.i.d. van te voren...toch? :-)

• 1 month later...
Posted

Wij hebben deze:

http://www.kooijmanautopolis.nl/Voordelen

http://www.kooijmanautopolis.nl/FAQ

Is de polis van IAK met een aantal extra voordelen die uitsluitend voor Kooijman van toepassing zijn.Ik heb de prijs vergeleken, en die is erg aantrekkelijk.

Nu ik een eerste ruitschade heb waarbij de voorruit moet worden vervangen, heb ik er al direct profijt van.

Geen eigen risico en geen gevolgen voor de no claim, gratis vervangend vervoer.