Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nou, ik ga hem ff een sneldouche geven... en dan hopen dat er geen vliegen op komen! haha tot straks!

Geplaatst

het was een erg leuke meeting!

Helaas waren wij aanwezig zonder Rio, deze krijgen wij volgende week geleverd.

Organisatoren, bedankt! B)

Geplaatst

Leuk om iedereen eens te zien! Gaaf ook om zoveel Rio's bij elkaar te zien, mooi op kleur gesorteerd :-D

Geplaatst

Dank allen voor de goede opkomst, ik heb 25 Rio's geteld en dat was erg mooi om allemaal bij elkaar te zien.

Hieronder een paar foto's die ik heb gemaakt van deze geslaagde meeting.

_DSC0008.jpg

_DSC0010.jpg

_DSC0012.jpg

_DSC0013.jpg

_DSC0015.jpg

_DSC0017.jpg

_DSC0019.jpg

_DSC00211.jpg

_DSC0022.jpg

Geplaatst

hahaha zoveel op een parkeerplaats , mooi hoor!

ziet er naar uit dat electric blue wel wat versterking kan gebruiken, vanaf 1 juni hebben we een trio electric blue Rio! :wink:

• Like 1
Geplaatst

hahaha zoveel op een parkeerplaats , mooi hoor!

ziet er naar uit dat electric blue wel wat versterking kan gebruiken, vanaf 1 juni hebben we een trio electric blue Rio! :wink:

Ja, dat is trouwens een erg mooie kleur zeg had ik niet verwacht maar het staat echt stoer.

Geplaatst

We willen jullie bedanken voor de leuke dag en het is voor herhalingvatbaar en we horen we wanneer jullie de claxondag in willen plannen

groetjes

Geplaatst

We willen jullie bedanken voor de leuke dag en het is voor herhalingvatbaar en we horen we wanneer jullie de claxondag in willen plannen

groetjes

of xenon inbouw dag

of wie weet wat u roept maar

als het net zo leuk is als deze ben ik van de partij (of als hulp inbouwer en anders als kijker/bezoeker)

Geplaatst

Voor ik het vergeet wil de geene die deze meeting hebben georganiseerd ten eerst bedanken

ook voor het leuke presentje dat jullie hebben geregeld

Top mannen en tot de volgende meeting

Geplaatst

of xenon inbouw dag

als het net zo leuk is als deze ben ik van de partij (of als hulp inbouwer en anders als kijker/bezoeker)

Een xenon inbouw dag is ook erg leuk kunnen ook kijken of we een combi dag kunnen organiseren claxon/xenon dag

Geplaatst

Geen dank, het was het zeker waard om te doen.

En top dat listige een presentje heeft kunnen regelen voor iedereen.

Uiteraard zullen we dit vaker gaan doen, er zijn iig genoeg ideeen voor een vervolg.

Geplaatst

of xenon inbouw dag

en uit betrouwbare bron kan ik jullie melden dat xtra40 heel handig is ;):yes:
  • Like 4
Geplaatst

Ook weer thuis na een leuke middag in de Meern. Mooi om zoveel Rio's bij elkaar te zien. Volgende keer kom ik weer even langs!

Organisatie bedankt!!

Geplaatst

Een xenon inbouw dag is ook erg leuk kunnen ook kijken of we een combi dag kunnen organiseren claxon/xenon dag

Ja als je je koplampen er toch uitzijn kan je nog makenlijker bij je claxon.

Ik vind het een top idee

Geplaatst

Wat was nou de uiteindelijke opkomst ?

Foto's zien er leuk uit.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...