Ga naar inhoud

ECOdynamics eraf


Jolinar

Aanbevolen Berichten

Niet altijd....een forumlid ging ook naar de dealer en die hield er een achterklep aan over die opnieuw gespoten moest worden.

Maar dan heeft de dealer het gedaan en wordt het opgelost. Als je het zelf doet dan moet je een goede dealer hebben willen ze hem gratis opnieuw spuiten voor je.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar dan heeft de dealer het gedaan en wordt het opgelost. Als je het zelf doet dan moet je een goede dealer hebben willen ze hem gratis opnieuw spuiten voor je.

Dat was dus bij mij,kras zat er bij aflevering al op na het verwijderen. Verkoper schaamde zich rot om de auto zo af te leveren. Maar idd is de achterklep al overnieuw gespoten,kosteloos!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat was dus bij mij,kras zat er bij aflevering al op na het verwijderen. Verkoper schaamde zich rot om de auto zo af te leveren. Maar idd is de achterklep al overnieuw gespoten,kosteloos!

Dat is echt balen joh... In jou geval had je het beter zelf kunnen doen. Maar als je dan een kras maakt dan heb je dikke pech.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Is dat niet gevaarlijk voor je lak? ben sinds een dag of 5 ook bezitter van een rio ( :) ) en het is het eerste wat ik wil aanpassen .Ik ben alleen bang dat ik de lak verpest. Fohn niet te dichtbij houden denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom niet. Het doel van een fohn is om de lijm te verwarmen waardoor deze zacht wordt.

De gouden regel met deze methode is geduld.

Probeer niet het logo in 10 sec te verwarmen. Verwarm gelijkmatig en vooral rustig.

Ik verwijder zowat alles met een fohn. Je kent het vast wel, koop je in de winkel iets en juist op de zichtkant hebben ze de barcode geplakt. Pak een fohn verwarm het rustig en dan is het geen probleem de sticker eraf te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...